poszukuje Kandydatów/Kandydatek do pracy na stanowisko:
Ekspert ds. produktów ubezpieczeniowych
Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
wdrażanie do oferty Banku produktów ubezpieczeniowych (opracowywanie dokumentacji, testy systemowe),
rekomendowanie zmian w ofercie,
planowanie działań wspierających oferowanie produktów (kampanie CRM, działania marketingowe),
monitorowanie otoczenia regulacyjnego i aktywne podejmowanie działań dla zaadresowania wymagań w zakresie oferty, procesów sprzedażowych i obsługowych,
monitorowanie wypełniania regulacji wewnętrznych, w tym przygotowywanie analiz i przeglądów,
przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych o produktach, marketingowych
wsparcie Sieci Sprzedaży,
bieżące wsparcie w realizacji projektów produktowych w biurze.
Oczekujemy:
znajomości rynku i rozwiązań z obszaru produktów ubezpieczeniowych,
biegłej obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Excel, Power Point),
bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
umiejętności rozwiązywania problemów,
kreatywności, inicjatywy i chęci zdobywania nowych kompetencji,
umiejętności analitycznego myślenia, dokładności i rzetelności,
predyspozycji do sporządzania analiz oraz prezentacji zagregowanych,
umiejętności pracy w zespole,
znajomości języka angielskiego (poziom minimum),
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu ofertą produktową.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru, zniżki na zakupy), dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
samodzielne stanowisko pracy, wspierane możliwością odbywania wielu szkoleń organizowanych w ramach projektów rozwojowych dla pracowników,
pracę w energicznym i ambitnym zespole.
Nasza praca została zauważona i doceniona w prestiżowych rankingach: