Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta w kanałach zdalnych

  • Firma: mBank S.A.
  • Lokalizacja: łódzkie
  • Data publikacji: 2021-04-09
  • umowa o pracę
  • rosnąca pensja
  • system wielozmianowy
  • darmowy dostęp do ebooków 
  • wczasy pod gruszą
  • karta multisport
Zobacz co nas motywujedo pracy:

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta w kanałach zdalnych

miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: KZ/015/0221

W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi, ale łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Dzięki tej różnorodności doświadczeń i umiejętności, możemy liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Dostaniesz od nas:

  • umowę o pracę (pierwsza na 6 miesięcy) lub zastępstwo od 1 dnia
  • wynagrodzenie podstawowe rosnące na ścieżce rozwoju
  • dodatkowe prowizje za realizację celów
  • szkolenia wprowadzające, wsparcie mentorów i koordynatora, bazę wiedzy
  • ścieżkę awansów i jasno określone cele
  • pracę w systemie wielozmianowym i system zgłaszania własnych sugestii do grafiku
  • lokalizacje w centrum Łodzi – Kilińskiego/Sterlinga, bliskość przystanków MPK, parking rowerowy
  • możliwość dalszego rozwoju w Grupie mBanku
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed, pakiet sportowy MultiSport, e-booki Nasbi i Legimi, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do świąt, dodatkowe 2 dni opieki nad dzieckiem, ofertę mBanku dla pracowników, rozwój pasji w Klubach mBanku i wiele innych benefitów

Chcemy powierzyć Ci:

  • obsługę klienta w kanałach zdalnych - połączenia telefoniczne (przychodzące), czat
  • wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów, udzielanie pomocy
  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
  • budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów

Twój niezbędnik:

  • doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, najlepiej telefonicznej
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w bankowości
  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • chęć do ciągłego zdobywania nowych umiejętności i wiedzy 
  • komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów
  • empatyczne podejście i pozytywne nastawienie

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj!  


Co dalej?

  1. wypełnij formularz rekrutacyjny i dołącz CV
  2. wrócimy do Ciebie z pierwszą informacją zwrotną
  3. zaprosimy Cię do wykonania testu rekrutacyjnego online
  4. porozmawiamy zdalnie
  5. przekażemy Ci informację zwrotną

 

Zatrudnienie planujemy od 5 maja.

  • umowa o pracę
  • rosnąca pensja
  • system wielozmianowy
  • darmowy dostęp do ebooków 
  • wczasy pod gruszą
  • karta multisport
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Coloplast Business Centre Sp z o.o.

    Office Administrator (basic German)

    zachodniopomorskie

    About the department The job is located in Piastów Office Center – a modern and comfortable work environment. The department is mainly responsible for preparing documents for invoicing, handling prescriptions and entering orders for customers. We offer a...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • mFinanse S.A.

    Pracownik centrali - Specjalista ds. obsługi Klienta

    mazowieckie

    Potrzebne Ci będzie: Wykształcenie minimum średnie Bardzo dobre umiejętności nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z klientami Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów Doskonała organizacja pracy własnej Zaangażowanie i...

    Data dodania: 2021-05-05

    poznaj szczegóły
  • Genpact PL

    Customer Service Specialist with Finnish

    opolskie

    Inviting applications for the role of the Customer Service with Finnish Responsibilities Review documentation, maintain database Preparing the invoices for billing of customers Identification & resolving of any customer disputes Response to customer inquiries via...

    Data dodania: 2021-05-05

    poznaj szczegóły