Opiekun ds. obsługi klienta

  • Firma: mFinanse S.A.
  • Lokalizacja: świętokrzyskie
  • Data publikacji: 2021-09-07
Od nas dostaniesz:  
  • Rozbudowany system szkoleń i wsparcie trenera
  • Grafik dopasowany do Twojego planu zajęć
  • Konkursy sprzedażowe
  • Dopłatę do ubrań sprzedażowych
  • Dodatkowe wynagrodzenie w okresach przedświątecznych
  • Wynagrodzenie za przerwę we współpracy
  • Przejrzysty system wynagrodzeń
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
Zobacz, jaka atmosfera panuje w banku!
Opiekun ds. obsługi klienta
miejsce pracy: Ostrowiec Świętokrzyski, Nr ref.: Op_mk_08.21
Obowiązki:
  • aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,
  • udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym
  • realizacja planów sprzedażowych
  • obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsług
Nasze wymagania:
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do działania
  • umiejętność budowania relacji w zespole i z klientami
  • samodzielność w realizacji zadań i chęć rozwoju
  • min. średnie wykształcenie oraz praktyczna znajomość MS Office
Co oferujemy
  • 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
  • wsparcie w pozyskiwaniu klienta
  • mentoring menedżera i doświadczonych trenerów
  • w okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku)
  • po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2021 r. wynosi 40 pln/h średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku )
  • współpraca w młodym i dynamicznym zespole,
  • elastyczny czas realizacji zadań
  • realna możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy (55% naszych menadżerów zaczynało swoją karierę na stanowisku Opiekuna klienta),
  • cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje
  • zniżki na produkty i usługi ofertowane przez Grupę mBank (kredyty hipoteczne, gotówkowe, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, zakup samochodu, prestiżowe konto indywidualne),
  • kartę multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • dodatkowe świadczenia socjalne,

 



Od nas dostaniesz:  
  • Rozbudowany system szkoleń i wsparcie trenera
  • Grafik dopasowany do Twojego planu zajęć
  • Konkursy sprzedażowe
  • Dopłatę do ubrań sprzedażowych
  • Dodatkowe wynagrodzenie w okresach przedświątecznych
  • Wynagrodzenie za przerwę we współpracy
  • Przejrzysty system wynagrodzeń
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Doradca Klienta

    łódzkie

    Twoja rola sprzedajesz produkty bankowości detalicznej znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe dla Klientów pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientami obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe dbasz o najwyższą jakość obsługi...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.

    Doradca Klienta

    dolnośląskie

    Twoja rola sprzedajesz produkty bankowości detalicznej znajdujesz najlepsze rozwiązania finansowe dla Klientów pozyskujesz i budujesz długotrwałe relacje z Klientami obsługujesz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe dbasz o najwyższą jakość obsługi...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • mBank S.A.

    Młodszy specjalista ds. sprzedaży

    zachodniopomorskie

    Twoje zadania: sprzedaż produktów bankowych dla klientów indywidualnych (m.in. konta, kredyty, depozyty, karty) realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych aktywne pozyskiwanie nowych klientów promowanie zdalnych kanałów dystrybucji prowadzenie akcji...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły