Praca jako bankowiec
»
Oferty pracy
» Analityk Finansowy
Analityk Finansowy
- Firma: Flame Employment Polska Sp. z o.o.
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Data publikacji: 2023-03-21
Flame Employment Polska Sp. z o.o. istnieje od 2005 roku. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 2376 od 2006 roku i od tego czasu dla naszych klientów zrekrutowaliśmy ponad 13000 pracowników różnego szczebla w wielu branżach.
Dla naszego klienta z województwa kujawsko-pomorskiego, polskiej grupy kapitałowej,
szukamy kandydatów na stanowisko:
Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Inowrocław
Nr ref.: AF/KP/02/23
- udział w opracowywaniu prognoz, planów, strategii i budżetów wraz z kontrolą ich realizacji;
- przygotowywanie zestawień i raportów (księgowych, finansowych, produkcyjnych, handlowych, magazynowych czy rozrachunkowych);
- analiza kosztów i propozycje rekomendacji w zakresie optymalizowania kosztów;
- sporządzanie analiz dotyczących sytuacji ekonomiczno-finansowej Spółki;
- analiza wskaźników finansowych Spółki;
- weryfikacja planów finansowych krótko- i długoterminowych spółek Grupy;
- analiza opłacalności projektów inwestycyjnych Spółki oraz bieżąca weryfikacja i analiza finansowa realizowanych projektów inwestycyjnych;
- przygotowanie okresowych sprawozdań Zarządu z działalności Spółki i jej Grupy Kapitałowej;
- obróbka, analiza i modelowanie dużych wolumenów danych;
- sporządzanie informacji z przeprowadzonych analiz dla poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki;
- współpraca z bankami i instytucjami finansowymi – przygotowanie dokumentacji/opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania
- sporządzanie zestawień i kalkulacji na zlecenie Zarządu i Dyrektora Finansowego
- okresowe raportowanie do organów nadzoru właścicielskiego
- aktywne wspieranie i zastępowanie Dyrektora Finansowego.
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość);
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata (w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem);
- doskonała znajomość regulacji prawnych w obszarze finansowym,
- bardzo dobra, praktyczna znajomość programów MS Office (MS Excel, MS PowerPoint);
- znajomość programów ERP,
- umiejętność opracowywania analiz i prezentacji na potrzeby Zarządu
- praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem,
- premia regulaminowa,
- możliwość awansu, otwarta ścieżka kariery,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia okolicznościowe w ramach ZFŚS,
- finansowanie szkoleń,
- dofinansowanie kursów,
- dofinansowanie do studiów.
_______________
APLIKUJ TERAZ
Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:
-
Capgemini
małopolskie
What do you need to start? Around 3+ years of experience in a Finance & Accounting/ R2R role Analytical skills Very good Power Point and MS Excel Stakeholders’ management experience Education background in Finance / Accounting / Economics / Mathematics (higher or...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegóły
-
Capgemini
śląskie
What do you need to start? Around 3+ years of experience in a Finance & Accounting/ R2R role Analytical skills Very good Power Point and MS Excel Stakeholders’ management experience Education background in Finance / Accounting / Economics / Mathematics (higher or...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegóły
-
Adamed Pharma S.A.
mazowieckie
Opis stanowiska Opracowywanie modeli finansowych, w szczególności w celu oceny atrakcyjności inwestycji Tworzenie analiz i rekomendacji wspierających decyzje odnoszące się do strategii firmy w poszczególnych jej obszarach Analiza i kontrola cash flow na...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegóły