WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.
W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.
Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie.
Gdzie będziesz rozwijać swoje kompetencje?
Choreograph to globalna część WPP Media, która łączy dane i technologię, aby transformować marketing na całym świecie.
Nasz zespół w Polsce to jeden z kluczowych hubów analitycznych w ramach globalnej struktury Choreograph. Tworzymy zespół 40 ekonometryków i ekspertów data science, który stanowi jeden z największych zespołów ekonometrycznych w regionie CEE. Rocznie realizujemy ponad 100 projektów Marketing Mix Modeling dla największych globalnych marek na rynkach całego świata – od Kanady i USA, przez Europę, po Australię i Japonię. Nasze analizy i rekomendacje wspierają decyzje dotyczące ponad miliarda dolarów budżetów mediowych rocznie.
Od 8 lat jesteśmy globalnym partnerem Meta (Facebook) w obszarze Modelowania Marketing Mix, a od roku także partnerem TikTok w zakresie MMM. To pozycjonuje nas jako centrum ekspertyzy w najnowszych metodologiach i trendach w ekonometrii marketingowej.
Aktywnie dzielimy się wiedzą z przyszłymi pokoleniami analityków – od 2022 roku współprowadzimy przedmiot "Modelowanie Marketing Mix w praktyce" na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, łącząc teorię akademicką z realnym doświadczeniem biznesowym.
Jako JUNIOR ECONOMETRICIAN dołączysz do zespołu ekonometryków, data scientistów i badaczy, którzy dostarczają zaawansowane analizy oraz rozwiązania mierzące efektywność działań marketingowych dla największych marek na świecie.
Na co dzień będziesz m.in.:
Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli cechujesz się dokładnością oraz lubisz dzielić się wiedzą
Czego możesz spodziewać się po nas?
…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
małopolskie
przygotowywanie danych dla Działu Księgowości, wystawianie dokumentów sprzedaży, sprawdzanie faktur, rozlicznie sprzedaży i usług, prowadzenie elektronicznego rejestru zamówień , współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki. Wymagania konieczne:...
Data dodania: 2025-11-06
poznaj szczegółyWojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.
wielkopolskie
Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie...
Data dodania: 2025-11-05
poznaj szczegółyUrząd Statystyczny w Poznaniu
wielkopolskie
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy; lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca...
Data dodania: 2025-11-05
poznaj szczegóły