Client Support and Payments Specialist with German

  • Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
  • Lokalizacja: pomorskie
  • Data publikacji: 2021-12-03
Client Support and Payments Specialist with German
Gdańsk
Scope of duties:
  • Manage and communicate with high-end client partners on a regular basis.
  • Provide wide-range support regarding the incentive programs to client partners via mail.
  • Respond and resolve queries from partners and subsidiaries regarding incentive calculation, payment, disbursement, and other related queries.
  • Enroll and onboard partners in the client ecosystem based on eligibility criteria established by the client.
  • Handle end-to-end payment process - processing incentives earning calculations, claims, and reconciliation.
Qualifications:
  • Excellent written communication skills – English & German.
  • Interest and ability to quickly learn high-tech products and services.
  • Experience reconciling accounting figures and financial records.
  • Intermediate to advanced computer literacy.
  • Good on numerical ability and logical reasoning.
  • Working experience of MS Excel – Highly Desirable. Few examples are but are not limited to
    • Lookup Functions – VLOOKUP, XLOOKUP
    • Logical Functions – IF, AND, OR, XOR
    • Text Functions – FIND, SEARCH, PROPER, TRIM, CONCATENATE
    • Formatting & Auditing
  • High level of attention to detail.
  • Professional email writing skills.
  • Appropriate handling of sensitive information.
  • Ability to work to deadlines.
  • Team player with the ability to work with multiple stakeholders involved.
  • Strong client relationship management and customer service skills.
  • Willingness to work from the office
Nice to have:
  • Finance, Business or Accounting background.
  • Prior BPO experience.
  • Proactive and able to identify risks.
We offer:
  • The Welcome Bonus in the amount of 18 000 PLN gross.
  • Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an irreproachable reputation.
  • Pleasant and inspiring working atmosphere.
  • Professional development and clear career path.
  • Training & development opportunities.
  • Competitive salary with cafeteria benefits.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Rayner sp. z.o.o.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta i Finansów

    mazowieckie

    Poszukujemy osób z następującym doświadczeniem / umiejętnościami: Niezbędne: Doświadczenie w obsłudze klienta, fakturowaniu i/lub kontroli kredytowej Doświadczenie w obsłudze magazynu / konfekcjonowaniu towarów / przygotowywaniu wysyłek Zdolność do...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

    Trade Finance Customer Officer

    łódzkie

    Would you like to develop in the Trade Finance area? We are now looking for a Trade Finance Customer Officer to handle Trade Finance Collections. In Nordea, we’re harnessing the power of technology to reinvent the future of banking. A tech revolution is underway...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Pekao Direct Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    małopolskie

    Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24 Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku Zachęcaniu klientów do...

    Data dodania: 2021-12-03

    poznaj szczegóły