Doradczyni / Doradca Klienta

  • Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Data publikacji: 2024-04-01

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Doradczyni / Doradca Klienta
Miejsce pracy: Oława
Zakres obowiązków:
  • Pomoc klientom w wyborze odpowiednich produktów bankowych,
  • Tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami jak i nowymi obecnymi,
  • Profesjonalna obsługa klientów,
  • Osiąganie celów sprzedażowych,
  • Obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych.
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • Inicjatywa, umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami,
  • Otwartość na nowości i zapał do pracy,
  • Chęć do nauki i rozwoju,
  • Współpraca i wsparcie w zespole.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjny system motywacyjny,
  • Prywatną opiekę zdrowotną,
  • Kartę Multisport,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Bank Pocztowy S.A.

    Doradca Klienta

    mazowieckie

    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Bank Pocztowy S.A.

    Doradca Klienta

    lubelskie

    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Bank Pocztowy S.A.

    Doradca Klienta

    małopolskie

    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły