Praca jako bankowiec
»
Oferty pracy
» Doświadczony / Starszy specjalista ds. kontroli, Doświadczona / Starsza specjalistka ds. kontroli
Doświadczony / Starszy specjalista ds. kontroli, Doświadczona / Starsza specjalistka ds. kontroli
- Firma: Ośrodek Przetwarzania Informacji – Państwowy Instytut Badawczy
- Lokalizacja: mazowieckie
- Data publikacji: 2024-04-30
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy (OPI PIB) jest instytucją zapewniającą szybki dostęp do aktualnej oraz kompleksowej informacji o polskiej nauce. Tworzymy inteligentne systemy informatyczne w najnowszych technologiach. Prowadzimy i realizujemy innowacyjne projekty badawcze i komercyjne; wdrażamy Fundusze Europejskie.
Doświadczony / Starszy specjalista ds. kontroli, Doświadczona / Starsza specjalistka ds. kontroli
Miejsce pracy: Warszawa (możliwość pracy hybrydowej)
- prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE,
- prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe),
- prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR,
- opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,
- opracowywanie dokumentów wewnętrznych dotyczących działalności Działu.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe w weryfikacji postępowań przetargowych (w ramach kontroli projektów lub oceny wniosków o płatność) lub w prowadzeniu postępowań przetargowych po stronie Zamawiającego - minimum 4-letnie doświadczenie (w przypadku starszego specjalisty), minimum 2-letnie doświadczenie (w przypadku doświadczonego specjalisty),
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych z nią związanych,
- sumienność i skrupulatność,
- dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- znajomości obsługi komputera, szczególnie z zakresu pakietu MS Office.
- znajomość przepisów i zasad rozliczania funduszy strukturalnych (wytyczne programowe, a w szczególności wytyczne w zakresie kwalifikowalności i wytyczne w zakresie kontroli wydatków w ramach EFS, EFRR, FS na lata 2014-2020)
- doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli na miejscu realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE,
- znajomość podstaw księgowości,
- znajomość obsługi systemu informatycznego SL2014.
APLIKUJ TERAZ
Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:
-
Urząd Miejski Wrocławia
dolnośląskie
stanowisko do spraw zamówień publicznych i umów Biuro Obsługi Infrastrukturalnej Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: udział w...
Data dodania: dzisiaj
poznaj szczegóły
-
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
dolnośląskie
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych,...
Data dodania: 2024-05-03
poznaj szczegóły
-
Warszawski Uniwersytet Medyczny
mazowieckie
Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura,...
Data dodania: 2024-04-23
poznaj szczegóły