Eksport Manager - w branży wyposażenia wnętrz

  • Firma: PRO Solution Sp. z o.o.
  • Lokalizacja: łódzkie
  • Data publikacji: 2025-06-24

Ogłoszenie numer: 9943261, z dnia 2025-06-24

PRO Solution Sp. z o.o.

Jesteś w sercu międzynarodowych targów branżowych. Spotykasz potencjalnych partnerów biznesowych, rozmawiasz o współpracy, negocjujesz warunki kontraktów i wiesz, że każda z tych rozmów może zaowocować długofalową relacją biznesową. Wracasz do firmy z nowymi kontaktami, a Twoje działania przekładają się na konkretne zamówienia. Brzmi ekscytująco?
 
Jeśli tak, to możesz być osobą, której szukamy!

Eksport Manager - w branży wyposażenia wnętrz

Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki

 

Opis stanowiska

  • Inicjowanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi za granicą
  • Pozyskiwanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami zagranicznymi w celu zwiększenia ilości zamówień na produkty
  • Tworzenie bazy nowych kontaktów i prowadzenie negocjacji
  • Sporządzanie ofert handlowych i dostosowywanie ich do potrzeb klienta
  • Udział w targach branżowych, by promować firmę i nasze produkty
  • Analizowanie rynku i monitorowanie działań konkurencji
  • Raportowanie wyników sprzedażowych

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w branży związanej z wyposażeniem wnętrz
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem)
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Samodzielność, doskonała organizacja pracy i zdolności negocjacyjne
  • Gotowość do podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach kontraktu B2B wraz ze stałym wynagrodzeniem oraz systemem premiowym/prowizyjnym
  • Pracę w firmie stawiającej na ciągłe unowocześnianie produktów oraz ich design
  • Samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy
  • Pokrycie kosztów wyjazdów zagranicznych
  • Współpracę z doświadczonym zespołem i wsparcie Dyrektora Handlowego
  • Rozwój kompetencji poprzez udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych
  • System szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • Imprezy integracyjne
  • Premie świąteczne
  • Wczasy pod gruszą (premia wakacyjna)
  • Dostęp do MyBenefit
  • Dodatkowe wyżywienie w dni pracy w biurze
  • Płatny urlop w wymiarze 26 dni
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Praca.pl

    Doradca Klienta ds. Usług Finansowych z j. polskim

    Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Polski, Prezentacja korzyści z współpracy, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu wzrostu sprzedaży. Wymagania: Płynna znajomość j. polskiego min. C2, Doświadczenie w sprzedaży, Motywacja...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Praca.pl

    Menedżer ds. Eksportu

    łódzkie

    Zakres obowiązków: Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami zagranicznymi. Negocjowanie i adaptacja ofert zgodnie z wymaganiami klienta. Analiza rynku i uczestnictwo w branżowych wydarzeniach. Nasze oczekiwania: Doświadczenie w handlu międzynarodowym,...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły