Finance Manager

  • Firma: Kronospan Polska Sp. z o.o.
  • Lokalizacja: zachodniopomorskie
  • Data publikacji: 2024-11-16
Grow with us.
Worldwide.

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu, posiadającym ponad 40 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym. Dlatego poszukujemy kompetentnych menedżerów i specjalistów, których cechuje pasja i ambicja w dążeniu do osiągania założonych celów.

Obecnie poszukujemy zaangażowanych profesjonalistów z pasją na stanowisko:

Finance Manager
Miejsce pracy: Szczecinek, zachodniopomorskie

Zakres obowiązków:
  • Planowanie finansowe i budżetowanie (CAPEX, OPEX).
  • Kontrolowanie wyników finansowych.
  • Optymalizacja struktury kosztów i analiza rentowności.
  • Nadzór nad obszarem księgowości, kontrolingu oraz zakupów.
  • Koordynacja nad zamknięciem miesiąca finansowego, przedstawienie wyników finansowych, prowadzenie i koordynacja współpracy z audytorami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, prowadzenie zamknięcia roku finansowego.
  • Prowadzenie kalkulacji cenowych dla nowych produktów.
  • Nadzór nad zakupionymi towarami i usługami oraz kontrola wydatków (CAPEX, OPEX).
  • Prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami i klientami.
  • Udział w rozstrzyganiu sporów i rozpatrywanie roszczeń.
  • Przygotowanie danych do Zarządu oraz raportowanie wyników finansowych Spółki.
Wymagania:
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: finanse, księgowość lub pochodne.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny.
  • Praktyczna wiedza z zakresu finansów.
  • Doświadczenie i umiejętności negocjacyjne.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami.
  • Doskonałe umiejętności analityczne oraz komunikacyjne.
Oferujemy:
  • Praca w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • System nagród miesięcznych;
  • Opieka mentora podczas procesu onboardingu;
  • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych;
  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
  • Nielimitowany dostęp do nowoczesnej siłowni zakładowej.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

    Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania

    mazowieckie

    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych...

    Data dodania: 2024-11-25

    poznaj szczegóły