Główny specjalista

  • Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Data publikacji: 2025-10-22
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 157418

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)
  • Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

Zakres zadań

  • przeprowadza kontrolę finansową w jednostkach organizacyjnych podległych Wojewodzie, jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych podmiotach,
  • przeprowadza kontrolę realizacji przedsięwzięć w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, w tym kontrolę wykonania, kontrolę weryfikacji wydatków i kontrolę trwałości,
  • prowadzi czynności mające na celu eliminowanie podwójnego finansowania oraz zapobieganie, identyfikowanie i korygowanie poważnych nieprawidłowości w zakresie kontroli przeprowadzanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności,
  • bierze udział w przygotowywaniu projektów półrocznych planów kontroli oraz harmonogramów w zakresie kontroli w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności oraz opracowuje/aktualizuje czynniki/analizy ryzyka,
  • bierze udział w sporządzaniu kwartalnych/rocznych informacji dotyczących wykonania kontroli zewnętrznych oraz półrocznych, kwartalnych i rocznych informacji z działalności kontrolnej Oddziału,
  • generuje raporty z systemu Arachne i je analizuje,
  • opracowuje projekty zawiadomień do rzecznika dyscypliny finansów publicznych w przypadku stwierdzenia naruszeń, a także zawiadomień do organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w przypadku stwierdzenia nadużyć,
  • przeprowadza kontrole finansowe w komórkach organizacyjnych Urzędu w zakresie rozliczania dotacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych
bądź
w obszarze zarządzania finansami, księgowości, rachunkowości w jednostkach spoza sektora finansów publicznych.
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom wysoki
  • umiejętność komunikacji pisemnej - poziom wysoki
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • komunikatywność - poziom wysoki
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

    Pracownik ds. administracji projektów krajowych

    małopolskie

    Zakres obowiązków: Identyfikacja źródeł finansowania projektów badawczych finansowanych ze środków krajowych. Udział w działaniach promocyjnych i informacyjnych dotyczących możliwości pozyskiwania funduszy. Obsługa administracyjna projektów: doradztwo...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

    Pracownik ds. administracji projektów międzynarodowych

    małopolskie

    Zakres obowiązków: Identyfikacja źródeł finansowania projektów edukacyjnych, badawczych i inwestycyjnych. Udział w działaniach promocyjnych i informacyjnych dotyczących możliwości pozyskiwania funduszy. Obsługa administracyjna projektów...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

    Starszy Specjalista w Wydziale Kontroli Zarządczej

    mazowieckie

    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w pozyskiwaniu, analizie danych i opracowaniu raportów na potrzeby realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej, przygotowanie materiałów do planu działalności Prezesa Wód Polskich, monitorowanie...

    Data dodania: 2025-10-03

    poznaj szczegóły