Główny specjalista

  • Firma: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2025-10-16
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 157249

Warunki pracy


  • praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego
  • na parkingu od ul. Wspólnej zapewnione są miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,
  • wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, ponieważ należy pokonać 5-o stopniowe biegi schodowe,
  • przy wejściu zainstalowane są drzwi otwierane automatycznie,
    pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji,
  • w budynku drzwi wejściowe i korytarze umożliwiają swobodne poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich,
  • jedna toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • do dyspozycji osób niewidzących lub słabowidzących jest winda z przyciskami na panelu sterowania z oznaczeniami w alfabecie Braillea, winda przystosowana jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • korytarze nie są szerokie, jednak oznaczone kontrastowymi kolorami i w miarę możliwości pozbawione są większych przeszkód,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą.

Zakres zadań

  • Prowadzi obsługę finansowo-księgową w zakresie wydatków budżetowych, w tym kontroluje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym, dekretuje i księguje dowody finansowe, wystawia polecenia przelewu, wypłat w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych oraz zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym.
  • Prowadzi obsługę finansowo-księgową budżetu Urzędu w zakresie zaangażowania środków finansowych wynikającego z wniosków o wyrażenie zgody na wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz z umów zawartych przez Urząd w zakresie wydatków budżetowych w celu monitorowania wykonania wydatków w roku bieżącym i w latach przyszłych.
  • Prowadzi centralny rejestr umów cywilnoprawnych zawieranych w ramach Urzędu, uczestniczy w prowadzeniu rejestrów umów cywilnoprawnych dotyczących realizacji projektów oraz kontroluje na bieżąco zaangażowanie środków w celu dostarczenia aktualnej informacji o wysokości posiadanych środków.
  • Uczestniczy w prowadzeniu obsługi finansowo-księgowej budżetu Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego i poprawnego sporządzania sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
  • Analizuje i uzgadnia konta bilansowe i pozabilansowe w zakresie wydatków budżetowych, uzgadnia koszty z wydatkami w celu zapewnienia szczegółowej weryfikacji poprawności zapisów księgowych
  • Sporządza wydruki i zestawienia z ksiąg rachunkowych w zakresie wykonania planu finansowego oraz analizuje przedstawione w nich dane, w celu dostarczenia aktualnej informacji kierownictwu jednostki i poszczególnych komórek organizacyjnych oraz w celu opracowania sprawozdań budżetowych i finansowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo-księgowym
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów związanych z realizacją i rozliczaniem projektów UE
  • Praktyczna znajomość księgowości i sprawozdawczości budżetowej
  • Umiejętność obsługi komputerowych systemów finansowo-księgowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone albo zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • STRAŻ MIEJSKA RZESZÓW

    Starszy inspektor ds. finansowych (płace)

    podkarpackie

    Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku starszego inspektora ds. finansowych (płace):a.naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych, z uwzględnieniem premii, dodatków, potrąceń i absencji oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń i...

    Data dodania: 2025-10-28

    poznaj szczegóły
  • Ministerstwo Finansów w Warszawie

    Główny specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - udział w posiedzeniach grup roboczych UE oraz OECD...

    Data dodania: 2025-10-28

    poznaj szczegóły
  • Ministerstwo Finansów w Warszawie

    Specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) zagrożenie korupcją częste reprezentowanie urzędu na...

    Data dodania: 2025-10-28

    poznaj szczegóły