Główny specjalista

  • Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: wczoraj
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158094

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę komunikacyjną działań z obszaru dotyczącego spraw polityki senioralnej, w tym w mediach społecznościowych, we współpracy z Centrum Informacyjnym Rządu.
  • Przygotowuje analizy i notatki dotyczące zasad zewnętrznej komunikacji działań z obszaru spraw polityki senioralnej.
  • Prowadzi stały monitoring mediów krajowych i zagranicznych (prasy, mediów elektronicznych i agencji informacyjnych) ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń dotyczących działań z obszaru spraw polityki senioralnej.
  • Organizuje spotkania, konferencje, wydarzenia w ramach pracy Departamentu.
  • Przygotowuje projekty pism na podpis kierownictwa Departamentu.
  • Realizuje bieżące kontakty z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z przedstawicielami mediów oraz organizacjami pozarządowymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi merytoryczno-organizacyjnej lub informacyjnej lub komunikacyjnej
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania mediów społecznościowych i tradycyjnych, komunikacji społecznej, narzędzi PR, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej pół roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi mediów społecznościowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Unidevelopment

    Młodszy specjalista ds. finansowych

    podlaskie

    Twoje zadania: Realizacja płatności w Grupie Unidevelopment; Monitorowanie należności i zobowiązań Spółki oraz przygotowywanie analiz i raportów; Obsługa systemów bankowych (dostępy, funkcjonalność, prawidłowość działania); Obsługa procesu...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Politechnika Wrocławska

    Specjalista / Specjalistka ds. finansowych

    dolnośląskie

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie obsługi finansowej jednostek organizacyjnych Wydziału Zarządzania. Zakres obowiązków: obsługa finansowa projektów pozyskanych z programów krajowych i...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Internel sp. z o.o.

    Finance & HR Coordinator

    mazowieckie

    Your Role This position is perfect for a hands-on, detail-oriented person who enjoys variety and responsibility. You will be the link between our management, team, and external partners in finance and HR, ensuring everything runs smoothly behind the scenes. What you...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły