Główny specjalista

  • Firma: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2024-11-22
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145284

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

Zakres zadań

  • Uczestniczy w realizowaniu zadań zgodnie z właściwością Ministra w zakresie sytuacji małoletnich obywateli Ukrainy którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bez opieki osoby sprawującej faktyczną pieczę nad nimi, małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i przed przybyciem byli umieszczeni w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy oraz obywateli Ukrainy, którzy przybyli do Polski w ramach ukraińskiej instytucjonalnej pieczy zastępczej, w tym: monitoruje warunki pobytu małoletnich i pełnoletnich obywateli Ukrainy, którzy zamieszkują w ośrodkach zbiorowego zakwaterowania w Polsce oraz współpracuje z ośrodkami pomocy społecznej oraz powiatowymi centrami pomocy rodzinie, na terenie których przebywają małoletni obywatele Ukrainy, umieszczeni przed przybyciem do Polski w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy.
  • Sporządza projekty odpowiedzi oraz udziela odpowiedzi na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w kontekście małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bez opieki osoby sprawującej faktyczną pieczę nad nimi, małoletnich obywateli Ukrainy, którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i przed przybyciem byli umieszczeni w pieczy zastępczej na terytorium Ukrainy oraz obywateli Ukrainy, którzy przybyli do Polski w ramach ukraińskiej instytucjonalnej pieczy zastępczej w związku z realizacją ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
  • Obsługuje infolinię dot. systemu informatycznego „ewidencja małoletnich oraz system informatyczny „ewidencja małoletnich”, w tym: weryfikuje wprowadzone dane, generuje raporty.
  • Obsługuje skrzynkę poczty mailowej „ewakuacja dzieci” i „miejsce dla dzieci”.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w obszarze współpracy międzynarodowej lub w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Znajomość ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Rzetelność
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.

    Inspektor ds. Finansowo-Ekonomicznych

    śląskie

    Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

    Specjalista w Dziale Finansowo-Księgowym

    lubuskie

    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie

    Specjalista

    podkarpackie

    Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych, praca w pozycji siedzącej, wyjazdy służbowe, kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym....

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły