Główny specjalista

  • Firma: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2025-05-05
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151334

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Prowadzi prace związane ze współpracą międzynarodową z instytucjami oraz organizacjami zagranicznymi i międzynarodowymi działającymi w obszarze społeczeństwa obywatelskiego, dialogu obywatelskiego i partycypacji, w tym w ramach Unii Europejskiej
  • Prowadzi prace związane z koordynowaniem, inicjowaniem i wspieraniem działań mających na celu zapobieganie wykluczeniu społecznemu i marginalizacji przez przeciwdziałanie bezdomności oraz włączanie mieszkaniowe
  • Przygotowuje analizy, opinie i rekomendacje, w szczególności dotyczące problematyki współpracy międzynarodowej
  • Organizuje wymianę informacji między Ministrem, Komitetem, Przewodniczącym, Wiceprzewodniczącym, Radą Działalności Pożytku Publicznego i Radą Dialogu z Młodym Pokoleniem a społeczeństwem obywatelskim
  • Przygotowuje projekty sprawozdań przewidzianych przepisami ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • Zapewnia przygotowywanie - we współpracy z Zespołem do spraw Komunikacji Społecznej - projektów odpowiedzi na interpelacje, wnioski, zapytania oraz stanowisk i wyjaśnień niezbędnych do udzielenia odpowiedzi w sprawach dotyczących udostępnienia informacji publicznej, kierowanych do Ministra, Przewodniczącego oraz Wiceprzewodniczącego
  • Wykonuje inne czynności zlecone przez Dyrektora Departamentu, Zastępców Dyrektora oraz Naczelnika Wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu: stosunków międzynarodowych i zasad współpracy międzynarodowej, funkcjonowania organizacji i innych podmiotów społeczeństwa obywatelskiego w Polsce i na świecie, przepisów prawa regulujących działalność organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce (ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa o fundacjach), zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie współpracy międzynarodowej
  • Przeszkolenie z zakresu protokołu dyplomatycznego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

    Finance & Business Support Specialist (CEO Office)

    zachodniopomorskie

    Why this role stands out Direct Mentorship: Gain invaluable insights by working closely and being mentored by our CEO and senior leaders. Growth Opportunities: Support strategic discussions and gain insight into decision-making processes. Diverse & Impactful Work:...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • APS Energia S.A.

    Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno-finansowych

    mazowieckie

    Główne obowiązki: Pomoc CFO w zarządzaniu zobowiązaniami i płynnością finansową Spółki Bieżące raportowanie do Zarządu sytuacji finansowej Spółki Ustalanie wyników finansowych na zleceniach produkcyjnych i ich kontrola Udział przy opracowywaniu...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Klient portalu Praca.pl

    Specjalista ds. finansowych

    łódzkie

    Rozliczanie faktur i rachunków. Wyjaśnianie wątpliwości w dokumencie finansowych. Katalogowanie umów różnego typu. Kontrola raportów kasowych i delegacyjnych. Sprawdzanie zgodności wydatków z budżetami. Nadzór nad budżetami Filii i ich regularne...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły