Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 116822
Warunki pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Zagrożenie korupcją
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach)
Zakres zadań
- Prowadzi kontrole projektów w celu weryfikacji rzeczywistej realizacji projektu oraz faktycznego postępu rzeczowego projektu. Opracowuje informacje pokontrolne z przeprowadzonych kontroli. Analizuje zastrzeżenia zgłaszane do ustaleń z kontroli przez jednostki kontrolowane. Monitoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych. Gromadzi i przechowuje wszelką dokumentację związaną z realizacją kontroli. Zadanie wiąże się z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz - np. jako członek Zespołu kontrolującego.
- Przygotowuje Roczny Plan Kontroli w oparciu o analizę ryzyka, sprawozdanie z realizacji Rocznego Planu Kontroli oraz okresową analizę ryzyka.
- Przygotowuje decyzje o zwrocie środków.
- Koordynuje kontrole zewnętrzne prowadzone w IP MEiN (w ramach PO WER).
- Przekazuje do Instytucji Zarządzającej PO WER informacje o ujawnionych nieprawidłowościach zgodnie z systemem raportowania o nieprawidłowościach.
- Przygotowuje zestawienia i analizy w zakresie prowadzonych kontroli.
- Przygotowuje dokumenty i materiały w ramach współpracy z przedstawicielami Instytucji Zarządzającej PO WER, KE oraz innych uprawnionych podmiotów w zakresie kontroli działań z obszaru edukacji w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań z obszaru funduszy unijnych lub 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE
- znajomość przepisów prawa krajowego i wspólnotowego, procedur, wytycznych dotyczących zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków UE w ramach PO WER 2014-2020
- znajomość przepisów prawnych z zakresu zamówień publicznych
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych, nadzwyczajnych trybów postępowania (wznowienia, nieważności decyzji i uchylenia oraz zmiany decyzji) oraz załatwiania skarg i wniosków
- samodzielność
- argumentowanie
- umiejętności analityczne
- odporność na stres
- umiejętność współpracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie funduszy unijnych lub zamówień publicznych lub audytu lub kontroli
- 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE lub 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1