Inspektor wojewódzki

  • Firma: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
  • Lokalizacja: zachodniopomorskie
  • Data publikacji: 2025-07-01
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 153449

Warunki pracy

·         Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,


·         Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


·         Praca wykonywana w pozycji siedzącej,  wymuszonej


·         stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin  dziennie


·         oświetlenie dzienne i sztuczne


·         stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.


 


 

Zakres zadań

  • Bierze udział w opracowaniu procedur działań systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne mające na celu zapewnienie skutecznego udzielania pomocy osobom w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego przebywających na terenie województwa zachodniopomorskiego.
  • Współtworzy procedury i zalecenia związane z usprawnianiem funkcjonalności i skuteczności działania systemu PRM na terenie województwa zachodniopomorskiego.
  • Sporządza dokumentację kontrolną i przeprowadza kontrole w ramach nadzoru Wojewody nad działaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tego systemu, w tym dysponentów jednostek systemu, jednostek współpracujących z systemem PRM i organizatorów kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
  • Planuje i rozlicza środki finansowe w budżecie Wojewody Zachodniopomorskiego przewidziane na zadania realizowane przez Wydział.
  • Bierze udział i organizuje ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego wymagających sprawdzenia koordynacji służb oraz współpracy z systemem PRM.
  • Rozpatruje skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa w celu wyjaśnienia i usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz usprawnienia działania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa.
  • Sporządza sprawozdania i analizy okresowe, kwartalne i roczne w realizacji budżetu oraz opracowuje wnioski i propozycje w tym zakresie.
  • Prowadzi rejestr faktur i rachunków do zapłaty oraz umów cywilno-prawnych zawieranych przez Wydział.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji kontroli lub rachunkowości
  • Znajomość zapisów ustaw: o służbie cywilnej, KPA,
  • znajomość przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego,
  • Znajomość przepisów o działalności leczniczej
  • Praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Word)
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy, odporność na stres, dyspozycyjność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

    Młodszy specjalista

    łódzkie

    Warunki pracy Praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych Kontakty...

    Data dodania: 2025-06-18

    poznaj szczegóły
  • GRUPA PZU

    Specjalista ds. Rozrachunków

    opolskie

    Kontrola formalno-rachunkowa Wprowadzanie dokumentów i przygotowanie not księgowych Obsługa rozrachunków z odbiorcami i pracownikami z tytułu sprzedaży Wysyłka dokumentów sprzedażowych do nabywców oraz monitów do dłużników Rozliczenie dokumentów...

    Data dodania: 2025-06-16

    poznaj szczegóły
  • Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

    Starszy specjalista

    mazowieckie

    Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3...

    Data dodania: 2025-06-05

    poznaj szczegóły