Inspektor

  • Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole
  • Lokalizacja: wielkopolskie
  • Data publikacji: 2023-03-14
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kole
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Koło
Ogłoszenie o naborze Nr 117374

Warunki pracy


  • praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,

  • zadania wykonywane w siedzibie komendy lub innym miejscu ustalonym przez przcodawcę np. w ramach pracy zdalnej,

  • stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku 2 kondygnacyjnego,

  • w budynku bariery architektoniczne: brak windy. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane do osób niepełnosprawnych,

  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

  • praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej,

  • praca lekka z przewagą wysiłku umysłowego, samodzilna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne,

  • na każej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.

Zakres zadań

  • Sporządzanie list płac.
  • Sporządzanie przelewów bankowych.
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS.
  • Odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz wystawianie informacji o rocznych dochodach podatników.
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń.
  • Realizacja wypłat gotówkowych i bezgotówkowych.
  • Sporządzanie raportów kasowych.
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie mandatów karnych.
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  • Prowadzenie ewidencji księgowej w programie finansowo-księgowym "Budżet".
  • Obsługa funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie ubezpieczeń OC i NW.
  • Wystawianie deklaracji PIT 11.
  • Wystawianie zaświadczeń Rp7.
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
  • Prowadzenie korespondencji Sekcji ds. finansów.
  • Archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych.
  • Bieżąca obsługa Sekcji ds. finansów.
  • Zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa, ich wdrożenie oraz udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, systemie ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych, prawo zamówień publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość programu Płatnik.
  • Umiejętność naliczania płac.
  • Odznaczanie się takimi cechami jak: rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, komunikatywność, sumienność.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • METRO Global Solution Center Sp. z o.o.

    F&A Process Owner

    zachodniopomorskie

    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as Subject Matter Expert for given AR/GL process, Acting as first point of contact in terms of organization of processes, Supporting analysis of differences between as is and to be processes and...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły