Kierownik ds.administracyjnych

  • Firma: Eckert AS Sp. z o.o.
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Data publikacji: 2021-09-07

ECKERT AS SP. Z O.O.

 

Innowacja najlepiej oddaje filozofię oraz działanie naszej firmy. Jesteśmy wiarygodnym pracodawcą – przemawia za nami 30 lat funkcjonowania. Jesteśmy twórcami nowoczesnych i wyjątkowych na skalę światową rozwiązań (także opatentowanych). 50% naszej sprzedaży stanowi eksport. Nasze rozwiązania wielokrotnie były nagradzane, zarówno przez instytuty naukowe, jak i komisje przyznające nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych specjalistycznych targach. Naszą siłą jest młody i zgrany zespół. Stawiamy na inicjatywę.

Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko:

Kierownik ds.administracyjnych
Miejsce pracy: Legnica
Zakres zadań:
  • planowanie, kierowanie i koordynowanie procesów administracyjnych firmy
  • prowadzenie ewidencji i dokumentacji nieruchomości spółki
  • zarządzania sprzętem komputerowym, siecią internetową i telekomunikacyjną
  • nadzór nad sieciowymi środkami trwałymi spółki oraz prowadzenie dokumentacji maszyn i urządzeń podlegającymi dozorowi UDT
  • prowadzenie spraw należytej eksploatacji obiektów budowlanych zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego
  • zabezpieczenie nieruchomości pod względem ppoż., bhp, ochrony środowiska oraz utrzymania mienia w należytym stanie
  • koordynacja usług w zakresie utrzymania czystości , ochrony mienia , ochrony środowiska
  • prowadzenie spraw związanych z umowami opłaty za media (energia elektryczna, gaz, woda, ścieki, telefony)
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, modernizacji i remontów
  • majątku spółki
  • zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego personelu
  • nadzór nad flotą samochodów firmowych

 

Oczekiwania:
  • min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze administracji
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • operatywność i gospodarność
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność
Oferujemy:
  • pracę w nowoczesnej firmie z długoletnią tradycją
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • pracę w systemie jednozmianowym
  • kontakt z nowymi technologiami
  • dofinansowanie do karty Multisport i inne benefity pozapłacowe
  • możliwość ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ECKERT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pawickiej 4c, 59-220 Legnica (Pracodawca, administrator danych),zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez ECKERT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem privacy@eckert.com.pl

Dokumenty w języku polskim: CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@eckert.com.pl lub korespondencyjnie: ECKERT AS Sp. z o.o., ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica

APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Eckert AS Sp. z o.o.

    Kierownik ds.administracyjnych

    dolnośląskie

    Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy nabór na stanowisko: Zakres zadań: planowanie, kierowanie i koordynowanie procesów administracyjnych firmy prowadzenie ewidencji i dokumentacji nieruchomości spółki zarządzania sprzętem komputerowym,...

    Data dodania: 2021-08-27

    poznaj szczegóły