Praca jako bankowiec
»
Oferty pracy
» Kierownik działu ofertowania
Kierownik działu ofertowania
- Firma: MEGA S.A.
- Lokalizacja: pomorskie
- Data publikacji: 2025-06-29
MEGA S.A. (MEGA BUDOWNICTWO ENERGETYKA) z siedzibą w Gdyni jest profesjonalnym przedsiębiorstwem budowlano-energetycznym. Jako Generalny Wykonawca obsługuje inwestorów krajowych i zagranicznych przy realizacji obiektów przemysłowych, użyteczności publicznej, mieszkaniowych oraz farm wiatrowych i robót energetycznych w pełnym zakresie napięć.Więcej informacji o nas na stronie firmy www.megasa.pl.
Kierownik działu ofertowania
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Hutnicza 42
- nadzór nad funkcjonowaniem procesu ofertowania wg. obowiązujących procedur
- koordynacja procesu ofertowania i odpowiedzialność za przygotowanie ofert od strony formalnej
- bieżąca współpraca z działami (np. księgowość, dział obsługi kontraktów, dział logistyki)
w celu terminowego złożenia oferty - zbieranie informacji o przeprowadzanych przetargach na roboty budowlane poprzez monitorowanie biuletynów, ogłoszeń, pozyskiwanie zaproszeń do przetargów itp.
- przyjmowanie i analizowanie zapytań bezpośrednio z rynku, przygotowanie wstępnych analiz przetargów (z określeniem warunków udziału)
i przekazywanie ich do dyrekcji celem podjęcia decyzji o dalszym procedowaniu - prowadzenie korespondencji wyjaśniającej z Zamawiającymi/Inwestorami
- badanie rynku i monitoring działań konkurencji, ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz z pozostałymi działami firmy
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej usług
- bieżąca aktualizacja rejestrów ofert, dokumentów oraz bazy kontaktów, rejestr referencji ,kompletowanie referencji
- analizowanie wyniku przetargu, formułowanie wniosków
- wykształcenie wyższe techniczne w branży budowlanej
- minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office
- dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- umiejętność pracy w zespole
- przedsiębiorcza postawa, inicjatywa i kreatywność w działaniu,
- komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji biznesowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- dobra znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz innych procedur przetargowych
- czynne prawo jazdy kat. B
- mile widziana podstawowa znajomość AutoCad
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy
- benefity pozapłacowe
- przyjazne środowisko pracy
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- ubezpieczenie grupowe na życie
- narzędzia niezbędne do komfortowego wykonywania pracy
Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:
-
ALTOR Sp. z o. o.
łódzkie
Analiza i kontrola kosztów projektów budowlanych i infrastrukturalnych, Przygotowywanie raportów finansowych i ekonomicznych dla zarządu i inwestorów, Monitorowanie realizacji budżetu oraz analiza odchyleń finansowych, Wsparcie zespołu projektowego w zakresie...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegóły
-
Inżynieria Polska Sp. z o.o.
podlaskie
Twój zakres obowiązków: Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej Przygotowywanie zapytań ofertowych i ich dystrybucja Optymalizacja kosztów inwestycji i proponowanie rozwiązań alternatywnych Opracowanie i weryfikacja przedmiarów, wycen oraz ofert...
Data dodania: 2025-06-27
poznaj szczegóły
-
Praca.pl
pomorskie
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Nadzór nad procesem ofertowania i koordynacja działań zespołu Bieżąca współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji ofert Monitorowanie przetargów, analiza i przygotowywanie dokumentacji przetargowej...
Data dodania: 2025-06-23
poznaj szczegóły