Praca jako bankowiec
                » 
                Oferty pracy
                » Kontroler Finansowy / Manager Finansowy z językiem francuskim i angielskim
                
            
        
    
                
                    Kontroler Finansowy / Manager Finansowy z językiem francuskim i angielskim
                    
                        - Firma: HR Support
- Lokalizacja: mazowieckie
- Data publikacji: dzisiaj
                                            
                                                                Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.
 
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, firmy będącej jedną z największych firm doradczych i inwestycyjnych w branży nieruchomości na świecie, działającej na wszystkich sektorach rynku. Poszukujemy osoby na stanowisko:
                                                                             Kontroler Finansowy / Manager Finansowy z językiem francuskim i angielskim                
                                                    Miejsce pracy: Warszawa
                                                                                                                         Praca 100% zdalna
- Wyższe wykształcenie w dziedzinie finansów, ekonomii, zarządzania – kierunki pokrewne
- Biegła znajomość języka angielskiego i francuskiego
- Dobra znajomość międzynarodowych zasad rachunkowości; posiadanie certyfikatów ACCA, CFA będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; znajomość programów People Soft i iScal ERP będzie dodatkowym atutem
-  Dogłębna znajomość zasad rachunkowości i finansów, w szczególności amerykańskich i/lub francuskich standardów GAAP
- Ponad 8 lat doświadczenia w zakresie kontroli i zgodności (koordynacja procesu audytu zewnętrznego, przygotowywanie sprawozdań finansowych, przegląd podatku dochodowego od osób prawnych i podatku VAT itp.)
- Udokumentowane osiągnięcia w pracy, kierowaniu zespołami i działaniu w środowiskach wielokulturowych charakteryzujących się wysokim tempem wzrostu, zmianami i transformacją
- Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości
-  W przypadku bardzo dobrej znajomości języka francuskiego i angielskiego, a braku znajomości zasad rachunkowości amerykańskiej czy francuskiej możliwość pełnego merytorycznego wsparcia dla przyszłego pracownika
                                                                           - Przygotowywanie sprawozdań finansowych spółki i prowadzenie prawidłowej księgowości w różnych systemach
-  Odpowiedzialność za obowiązki ustawowe i podatkowe spółki
-  Monitorowanie działalności operacyjnej i sytuacji finansowej spółki na poziomie międzynarodowym oraz w lokalnych oddziałach
- Bezpośrednia współpraca z lokalnymi kontrolerami finansowymi w poszczególnych krajach
- Przekazywanie zarządowi informacji o zmianach w innych krajach, nieprawidłowościach oraz udział w procesie weryfikacji i naprawy
- Nadzorowanie i zarządzanie zespołem księgowych i/lub koordynatorem administracyjnym i finansowym
- Udział w różnych projektach międzydziałowych związanych z finansami (księgowość, systemy informatyczne, standardy)
- Przygotowywanie statutowych sprawozdań finansowych spółki (francuska księga główna, zeznania podatkowe, roczne sprawozdania finansowe, załączniki)
- Udział w przeglądach audytowych z audytorami i audytorami SOX
- Ustalanie uzgodnień między francuską rachunkowością a amerykańskimi standardami GAAP dla grup
- Koordynacja działań księgowych z Centrum Usług Wspólnych 
- Przygotowywanie miesięcznych raportów dla centralnych zespołów (wątpliwe należności, bilans)
- Zapewnienie koordynacji stałej kontroli wewnętrznej w celu zagwarantowania, że wszystkie aspekty księgowe i finansowe są zgodne z amerykańskimi standardami i standardami SOX (odchylenia, konta rezerwowe itp.)
                                                                           - Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w przedziale: 22.000-30.000 brutto 
- Premia roczna w wysokości 10% brutto wynagrodzenia z UoP
- Praca 100% zdalna 
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Prywatna opieka medyczna w Medicover
-  Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Praca w międzynarodowych strukturach 
- Możliwości rozwoju i awansu
                                                                           
                                      
                                        
                    
                                            Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:
                        
            
    - 
            
            Cemex Polska Sp. z o.o. mazowieckie Your responsibilities in this role: Building and managing a team responsible for revenue and commercial optimization in the Aggregates segment; Developing and implementing a long-term business development strategy tailored to the European market; Managing revenue... Data dodania: 2025-10-29 poznaj szczegóły
 
    - 
            
            Urząd Miejski w Halinowie mazowieckie 1.Koordynowanie i organizacja pracy Referatu, w tym prowadzenie nadzoru służbowego nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników, podejmowanie działań zmierzających do usprawnienia organizacji i metod pracy.2.Nadzór nad kontrolą kompletności,... Data dodania: 2025-10-27 poznaj szczegóły
 
    - 
            
            Starostwo Powiatowe w Krotoszynie wielkopolskie Wymagania:Wykształcenie wyższe-preferowany kierunek ekonomia, finanse, rachunkowość. Wymagany staż pracy minimum 4 lata. Co najmiej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pionie finansowym samorządowej lub państwowej jednostki. Zakres obowiązków:Bezpośrednie... Data dodania: 2025-10-19 poznaj szczegóły