Kontroler skarbowy

  • Firma: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Lokalizacja: łódzkie
  • Data publikacji: wczoraj
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kontroler skarbowy
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 151610

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
  • praca przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, itp.),
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dziewięciopiętrowym,
  • urząd zlokalizowany w kompleksie dwóch połączonych ze sobą budynków – jeden budynek dwupiętrowy oraz drugi dziewięciopiętrowy,
  • budynki posiadają bariery architektoniczne, które uniemożliwiają osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostanie się do wewnątrz – brak podjazdu do budynku dziewięciopiętrowego, na parter budynku dwupiętrowego prowadzą schody,
  • w budynku dziewięciopiętrowym znajduje się winda umożliwiająca poruszanie się pomiędzy kondygnacjami, w budynku dwupiętrowym brak windy,
  • w budynkach brak jest pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Wykonuje audyty środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości wykonania prowadzonych zadań audytowych.
  • Opracowuje projekty protokołów z audytu, zajmuje się podsumowaniem ustaleń, sprawozdań oraz innych dokumentów niezbędnych podczas prowadzenia czynności.
  • Sporządza i gromadzi dokumentację roboczą z przeprowadzonych czynności w celu właściwego udokumentowania ustaleń audytu oraz ją archiwizuje.
  • Bierze udział w misjach audytowych oraz kontrolnych Komisji Europejskiej, Europejskiego Trybunału Obrachunkowego i innych właściwych organów lub przedstawicieli innych państw członkowskich w celu wywiązywania się z obowiązków Instytucji Audytowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej,
  • Znajomość ustawy o Finansach Publicznych,
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Znajomość przepisów z zakresu: prawa unijnego i krajowego,
  • Grzeczność i uprzejmość,
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • Umiejętność analizowania i interpretacji przepisów,
  • Umiejętność redagowania pism oraz precyzyjnego formułowania i argumentowania pisemnych wypowiedzi,
  • Umiejętność komunikacji,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu audytu lub funduszy UE,
  • Znajomość jednego z podstawowych języków roboczych Komisji Europejskiej (angielski, niemiecki, francuski),
  • Umiejętność obsługi aplikacji oraz systemów informatycznych Ministerstwa Finansów,