Menedżer Zespołu Sprzedaży i Obsługi Contact Center

  • Firma: PKO Bank Polski
  • Lokalizacja: łódzkie
  • Data publikacji: 2022-11-10
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Menedżer Zespołu Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Centrum Obsługi i Operacji

(Łódź)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
  • odpowiadasz za prowadzenie i optymalizację procesów sprzedażowych,
  • współtworzysz i nadzorujesz przygotowanie procesów sprzedażowych w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe,
  • współpracujesz z uczestnikami procesów oraz pozyskujesz feedback celem ich ciągłego doskonalenia,
  • odpowiadasz za prace podległego zespołu oraz tworzysz przestrzeń i atmosferę do efektywnej pracy,
  • udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom zespołu,
  • tworzysz atmosferę innowacyjności i wsparcia inicjatyw podnoszących efektywność procesów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów sprzedażowych,
  • znasz procesy call centrowe realizowane w banku,
  • posiadasz doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • posiadasz umiejętności identyfikacji potencjału optymalizacyjnego procesów,
  • posiadasz umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i cechujesz się nieustanną kreatywnością,
  • masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to zarządzanie, ekonomia, bankowość).

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ