Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta

  • Firma: mBank S.A.
  • Lokalizacja: zachodniopomorskie
  • Data publikacji: 2024-12-27
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. budowania relacji i wsparcia klienta
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Zbożowa 4​

lokalizacja i tryb pracy:  ul. Zbożowa 4​ w Szczecinie, praca stacjonarna - od poniedziałku do piątku

forma zatrudnienia / wymiar pracy:  pełny etat, umowa o pracę

zespół / dział: sieć sprzedaży bankowości detalicznej

w tej roli będziesz odpowiadać za:
  • sprzedaż produktów bankowych (m.in. konta, kredyty, depozyty)
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • obsługę kasowo-dysponencką
  • promowanie zdalnych kanałów dystrybucji
  • realizowanie ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych
  • budowanie pozytywnego wizerunku mBanku
zaaplikuj, jeśli:
  • masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży – mile widziane doświadczenie bankowe
  • potrafisz budować długotrwałe relacje i łatwo nawiązujesz kontakty
  • cechuje Cię dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów
  • chcesz zdobywać nowe umiejętności
  • znasz język angielski - mile widziane
  • posiadasz wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów - mile widziane
Twój rozwój:
  • jasno określone warunki awansów stanowiskowych w ramach ścieżek karier (od młodszego specjalisty do eksperta)
  • możliwość wybrania specjalizacji w ramach ścieżki rozwoju (klient zamożny lub firmowy)
  • możliwość rozwijania kompetencji w programie menadżerskim lub mentorskim
  • udział w Uniwersytecie Bankowości Detalicznej: fakultety z kreatywności, umiejętności sprzedażowych, digitalizacji, kompetencji liderskich, VUCA oraz rozwój pasji i zainteresowań
  • wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
  • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    pomorskie

    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów Oddziału Banku, w tym: Udzielanie informacji w zakresie oferty produktowej. Przygotowywanie dokumentacji bankowej zgodnie z dyspozycją Klienta. Wykonywanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych....

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Contact Center Sp. z o.o.

    Doradca Klienta w branży bankowej

    mazowieckie

    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły