Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, finanse, rachunkowość
Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, finanse, rachunkowość,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1. znajomość regulacji prawnych z zakresu przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej,2. doświadczenie w pracy na stanowiskach w zakresie księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego,3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość programów z pakietu MS Office, Elektronicznego Obiegu Dokumentów, programów księgowych,4. sumienność, systematyczność, terminowość,5. dokładność, odpowiedzialność,6. umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku,7. umiejętność pracy w zespole.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. czas pracy : pełen etat,2. miejsce pracy: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111 w Braniewie,3. praca administracyjno -biurowa,4. praca wykonywana przy monitorze ekranowym komputera powyżej 4 godzin dziennie,5. praca wymaga poruszania się wewnątrz budynku,6. budynek wyposażony w windę,7. przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2025 r.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Braniewa w miesiącupoprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacjizawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6 %. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych" w terminie do dnia 30.06.2025 r. do godz. 15.00 :- w Sekretariacie Urzędu Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, I piętro pok. nr 16 lub- przesłane za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Braniewa, ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo .Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Braniewa do godz. 15.00, a nie data stempla pocztowego.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, natomiast aplikacje, które nie spełniały wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu naboru - rozmowie kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Braniewa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Braniewa.
Braniewo
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Staff Partners
mazowieckie
Description of tasks: Activities of project management and tasking terms; Legal assessment/assistance/research and analysis of documents of relevance for the Agency, including analysis and assessment of EU Policy Documents; Assistance in revising, drafting of...
Data dodania: dzisiaj
poznaj szczegółyStarostwo Powiatowe w Malborku
pomorskie
1) kompleksowe rozliczanie Powiatu w zakresie podatku od towarów i usług VAT z Urzędem Skarbowym;2) przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez Starostwo i jednostki organizacyjne;3) prowadzenie odrębnej...
Data dodania: 2025-06-29
poznaj szczegółyZakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o.
wielkopolskie
Jeżeli zależy Ci na pracy, która daje poczucie realnego wpływu na przestrzeń, w której żyjemy, dołącz do naszego zespołu. Zakres obowiązków: przygotowywanie raportów, kalkulacja i analiza kosztów, uczestnictwo w procesie planowania i budżetowania,...
Data dodania: 2025-06-29
poznaj szczegóły