Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
[Umiejętność 2] : rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej[Umiejętność 1] : znajopmość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej,[Inne] : doświadczenie zawodowe (min. 1 rok) na stanowiskach związanych z księgowością, preferowana znajomość systemów INFO-SYSTEM oraz Besti@[Przewidywany okres zatrudnienia]: 1,5-2 lata[Godzina zakończenia pracy]: 16:00
Karczew
Umowa o pracę w zastępstwie
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA
wielkopolskie
Twój zakres obowiązków: Sporządzanie raportów i analiz. Projektowanie regulacji dotyczących rachunków i lokat. Opracowywanie materiałów informacyjnych używanych w procesie komunikacji z klientem. Administracja produktami w zakresie rachunków i lokat....
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegółyUnidevelopment
podlaskie
Twoje zadania: Realizacja płatności w Grupie Unidevelopment; Monitorowanie należności i zobowiązań Spółki oraz przygotowywanie analiz i raportów; Obsługa systemów bankowych (dostępy, funkcjonalność, prawidłowość działania); Obsługa procesu...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegółyWielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
wielkopolskie
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana asertywność i komunikatywność...
Data dodania: 2025-11-03
poznaj szczegóły