Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
[Umiejętność 2] : rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej[Umiejętność 1] : znajopmość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej,[Inne] : doświadczenie zawodowe (min. 1 rok) na stanowiskach związanych z księgowością, preferowana znajomość systemów INFO-SYSTEM oraz Besti@[Przewidywany okres zatrudnienia]: 1,5-2 lata[Godzina zakończenia pracy]: 16:00
Karczew
Umowa o pracę w zastępstwie
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Internel sp. z o.o.
mazowieckie
Your Role This position is perfect for a hands-on, detail-oriented person who enjoys variety and responsibility. You will be the link between our management, team, and external partners in finance and HR, ensuring everything runs smoothly behind the scenes. What you...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegółyMinisterstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
mazowieckie
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegółyMinisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
mazowieckie
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - budynek z platformą dla wózków inwalidzkich, - w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych, - brak...
Data dodania: wczoraj
poznaj szczegóły