Pracownik ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania

  • Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2021-05-31
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogikolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemycałą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacun-kiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienieponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Stanowisko ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania

Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/ISR/117/05/21
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • rozpoznawanie potrzeb Spółki w zakresie planowania potrzeb inwestycyjnych w celu przygotowania planu rzeczowego zadań inwestycyjnych,
  • współpraca z zespołami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi Spółki,
  • pozyskiwanie z jednostek organizacyjnych informacji o potrzebach inwestycyjnych, ważnych z punktu widzenia potrzeb eksploatacyjnych Spółki,
  • weryfikowanie i planowanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie ich zgodności z programami strategicznymi Spółki oraz programami rządowymi,
  • weryfikowanie inicjatyw zgłoszonych przez jednostki organizacyjne Spółki  w zakresie oceny wniosku inwestycyjnego, planowanie portfela inwestycji, zarządzanie portfelem inwestycji,
  • analiza postępu i koordynacja prac związanych z realizacją rzeczowego planu inwestycyjnego w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami,
  • udział w procesie planowania projektów krajowych.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane: transport, logistyka, ekonomia, ekonomika transportu, techniczne,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok pracy w inwestycjach,
  • znajomość procesu inwestycyjnego,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
  • doświadczenie w planowaniu procesu inwestycyjnego w obszarze infrastruktury transportowej,
  • znajomość branży infrastruktury transportowej i budownictwa,
  • znajomość zasad zarządzania projektami,
  • umiejętność obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • PwC

    Manager w grupie energetycznej – doradztwo biznesowe

    mazowieckie

    Rola: Osoba na bieżąco zaangażowana będzie w koordynację i nadzorowanie realizacji projektów doradczych w obszarach wskazanych powyżej w branży energetycznej. Jej zadaniem będzie budowanie relacji z Klientami, pod kątem badania ich potrzeb i przygotowywanie...

    Data dodania: 2021-06-10

    poznaj szczegóły
  • mBank S.A.

    Junior Project Manager ds. transakcji strukturyzowanych

    mazowieckie

    Główne zadania: przygotowywanie i prezentowanie indywidualnej oferty banku w zakresie structured i mezzanine finance w oparciu o zidentyfikowane potrzeby klientów aktywizacja działań cross-sellingowych w ramach Grupy mBanku ocena ilościowa i jakościowa...

    Data dodania: 2021-06-09

    poznaj szczegóły
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

    Pracownik ds. zarządzania ryzykiem inwestycji

    mazowieckie

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: cykliczny monitoring i analiza zagrożeń projektowych, sprawozdawczość w zakresie pojawiających się zagrożeń w projektach inwestycyjnych do wewnętrznych oraz zewnętrznych Interesariuszy, zarządzanie bazą zagrożeń...

    Data dodania: 2021-06-09

    poznaj szczegóły