Pracownik ds. zamówień na roboty budowlane

  • Firma: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2024-10-23

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!

 

Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:


Stanowisko ds. zamówień na roboty budowlane
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/IR/111/07/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej,
  • sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów,
    w oparciu o które prowadzone jest postępowanie,
  • udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z postępowania,
  • przygotowywanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w celu: możliwości udzielenia zamówienia, uznania wydatków za kwalifikowane, potwierdzenia prawidłowości przebiegu procedury przetargowej,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego celem finalizacji procedury przetargowej,
  • współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur w celu dostosowania do wymagań legislacyjnych i organizacyjnych,
  • przekazywanie danych w zakresie procedur przetargowych celem spełnienia wymogów sprawozdawczych.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych (doświadczenie po stronie Zamawiającego),
  • doświadczenie w pracach Komisji Przetargowych,
  • praktyczna i bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych,
  • znajomość orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiejętność samodzielnego stosowania przepisów ww. Ustawy,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
  • znajomość Ustawy Prawo budowlane.

Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5500 - 6000 zł brutto

Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.