Pracownik w zespole obsługi klienta i ubezpieczeń

  • Firma: PKO Bank Polski
  • Lokalizacja: lubelskie
  • Data publikacji: 2022-09-22
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole obsługi klienta i ubezpieczeń

 Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (minimum 120h w miesiącu),
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach realizacji ankiet,
  • obsługujesz informacyjnie Klientów o usługach, procesach bankowych,
  • wykonujesz połączenia do Klientów z wykonaniem dyspozycji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną i dokładną,
  • dobrze władasz ojczystym językiem (język polski),
  • możesz zaangażować się w zadania w zakresie co najmniej 120 godzin w miesiącu,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • PayPo sp. z o.o.

    Specjalista ds. weryfikacji danych

    mazowieckie

    Twój zakres obowiązków telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów indywidualnych, identyfikacja potrzeb oraz badanie satysfakcji klientów, utrzymanie pozytywnych relacji z Partnerami i Klientami, udzielania pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Accenture Sp. z o. o.

    Transaction Processing Associate with German (Cash Application)

    mazowieckie

    What will you do: Clarifying all discrepancies between invoices and incoming funds through precise verification Direct contact with customers via e-mail and phone Cooperation with other teams in multinational environment What do we expect: Very good English and...

    Data dodania: 2022-09-30

    poznaj szczegóły