Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

  • Firma: PKO Bank Polski
  • Lokalizacja: lubelskie
  • Data publikacji: 2023-09-09
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin (min. 120) w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Bank Pocztowy S.A.

    Konsultant Infolinii (przychodzącej / wychodzącej)

    kujawsko-pomorskie

    Twój zakres obowiązków Infolinia wychodząca: Telefoniczna sprzedaż produktów i usług Banku Prowadzenie kampanii informacyjnych wśród klientów Banku w zakresie nowych produktów Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Praca w trybie dwuzmianowym:...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Contact Center Sp. z o.o.

    Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    mazowieckie

    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów, przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie zgłoszeń, udzielanie informacji, wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: dobrze...

    Data dodania: 2023-09-18

    poznaj szczegóły
  • PKO Bank Polski

    Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

    podkarpackie

    DZIEŃ DOBRY W PRACY W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny #ZajmijStanowisko: Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi...

    Data dodania: 2023-09-09

    poznaj szczegóły