Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

  • Firma: PKO Bank Polski
  • Lokalizacja: lubelskie
  • Data publikacji: 2021-11-08
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.

W naszym zespole na co dzień:

  • obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
  • wykonujesz połączenia do Klientów z wykonaniem dyspozycji.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • dobrze władasz ojczystym językiem,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Bank Millennium S.A.

    Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    dolnośląskie

    Twój zakres obowiązków Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym...

    Data dodania: 2021-11-26

    poznaj szczegóły