Specjalista Departamentu Zgodności i Kontroli Wewnętrznej

  • Firma: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA
  • Lokalizacja: wielkopolskie
  • Data publikacji: 2022-06-02

Naszą siłą jest otwartość na potrzeby naszych Klientów. Za nami stoi nasza wiedza i doświadczenie.

 

Intensywnie się rozwijając, poszukujemy nowych pracowników, którzy zbudują z nami silny i dynamiczny zespół.

Specjalista Departamentu Zgodności i Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Poznań
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
  • Wydawanie ocen i analiz w zakresie ryzyka braku zgodności oraz ryzyka reputacji.
  • Raportowanie o ryzyku braku zgodności.
  • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych.
  • Monitorowanie ryzyka braku zgodności oraz otoczenia prawnego Banku.
  • Przygotowywanie szkoleń i szkolenie pracowników z zakresu compliance.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (kierunek: prawo, finanse, audyt).
  • Zdolność analizy/syntezy informacji.
  • Umiejętność komunikowania się oraz rozwiązywania problemów.
  • Dobra organizacja pracy, w tym zarządzanie dokumentacją.
  • Nastawienie na współpracę i rezultat.
Mile widziane
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze kontroli wewnętrznej.
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku w obszarze compliance – certyfikat.
To oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w dużej instytucji finansowej.
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
  • Świadczenia w ramach ZFŚS.
  • Możliwość rozwoju w zespole ekspertów w obszarze kosztorysowania pod okiem osób z wieloletnim doświadczeniem.
  • Opartą na współpracy i rozwoju kulturę organizacyjną.
  • Zgrany zespół i przyjazną atmosferę.
Czy ta praca jest dla Ciebie?
  • Szukasz nowych wyzwań zawodowych?
  • Masz już doświadczenie w obszarze compliance i chcesz rozwijać swoje kompetencje?
  • Czy może… Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz wykorzystać swoje umiejętności?
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • LeasingTeam Professional

    Pracownik Wsparcia Wydziału Rozliczeń Reasekuracyjnych

    mazowieckie

    Rozliczanie umów reasekuracyjnych: zatwierdzanie dokumentów, przygotowywanie zestawień, wystawianie rachunków, Prowadzenie korespondencji z reasekuratorami, monitorowanie płatności, Opracowywanie i analiza danych na potrzeby reasekuratorów, audytu, nadzoru,...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły