DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. analiz i raportowania
na czas określony
Departament Kontrolingu Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- przygotowujesz cykliczne raporty i zestawienia z realizacji kluczowych wskaźników efektywności w ramach pionu firm i przedsiębiorstw,
- odpowiadasz za tworzenie i utrzymanie raportów na platformie Power BI dla jednostek w sieci sprzedaży i centrali,
- bierzesz czynny udział we wsparciu analitycznym trwających projektów w ramach obszaru,
- przygotowujesz cykliczne i ad-hoc prezentacje o efektywności sieci sprzedaży czy zmian w produktach,
- ściśle współpracujesz z obszarami biznesowymi, siecią sprzedaży, IT czy kontrolingiem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu analiz/raportów na podstawie dużych zbiorów danych,
- znasz język SQL na poziomie minimum średnio zaawansowanym,
- umiesz efektywnie wykorzystać zaawansowane funkcje Excela w efektywnej analizie danych,
- posiadasz doświadczenie w tworzeniu dashboardów na platformie Power BI (lub podobne tj. Tableau, Qlik, IBM Cognos),
- masz wyższe wykształcenie - preferowane kierunki ścisłe, ekonomiczne lub inżynieryjne.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!