Specjalista ds. finansowo-administracyjnych / Finance and Administration Specialist (m/k)

  • Firma: PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
  • Lokalizacja: śląskie
  • Data publikacji: 2023-05-24

Ogłoszenie numer: 8259756, z dnia 2023-05-24

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

 

Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z siedzibą w Katowicach Brynowie, należącej do grupy spółek produkcyjno- usługowych, działających na całym świecie w branży metalurgicznej, kandydatów na stanowisko SPECJALISTA DS FINANSOWO-ADMINISTRACYJNYCH (FINANCE AND ADMINISTRATION SPECIALIST), zarówno Seniorów, jak i Juniorów.Nasz Klient od wielu lat z sukcesem działa na rynku polskim i wraz z rozwojem powiększa swój zespół pracowników. Właśnie w związku z rozwojem Działu HCM i Administracji, chcielibyśmy zatrudnić kolejną osobę, która zwiąże się z firmą na wiele lat. Przyjazna atmosfera, mała rotacja i kompetentny team, to tylko kilka zalet, które charakteryzują firmę naszego Klienta.

 

KIM JEST Nasz Klient?

 

MISJA Naszego Klienta: Projektujemy i dostarczamy najwyższej jakości kompleksowe procesy wsparcia budując dobre życie dla Klientów, Pracowników oraz ich otoczenia.

WARTOŚCI Naszego Klienta: Współpraca, Rozwój, Zaangażowanie, Rodzina i Bezpieczeństwo oraz Zaufanie i Szacunek

 

Jeśli te wartości są Ci bliskie, to zapraszamy Cię do aplikowania – Nasz Klient czeka właśnie na CIEBIE!

 

KOGO SZUKA Nasz Klient?

 

Do zespołu w Centrali w Katowicach Brynowie szukamy teraz kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. finansowo-administracyjnych / Finance and Administration Specialist (m/k)

Miejsce pracy: Katowice, Brynów

Nr Ref.: FAS/SDM/KAT

 

Opis stanowiska

CEL: Zapewnienie poprawności obsługi finansowo-administracyjnej spółki oraz zgodności działania firmy z wewnętrznym ładem korporacyjnym, z wewnętrznymi regulacjami firmowymi i obowiązującymi przepisami prawa.

 

ZADANIA:

  • Rejestracja, nadzór i kontrola nad przepływem/zgodnością dokumentów finansowych.
  • Przygotowywanie i wykonywanie przelewów bankowych (w tym dotyczących wynagrodzeń, kosztów pracowniczych), potwierdzanie, uzgadnianie i raportowanie sald
  • Realizacja i/lub nadzór nad realizacją procesu fakturowania
  • Obsługa systemu finansowego, nadzór nad poprawnością wprowadzonych danych
  • Prowadzenie kasy gotówkowej/ewidencji kasowej
  • Współpraca z księgowością zewnętrzną w zakresie poprawności i kompletności wszystkich dokumentów i danych finansowych
  • Weryfikacja poprawności rozliczeń delegacji służbowych, prowadzenie rozliczeń z pracownikami
  • Obsługa PPK (zgłoszenia, rezygnacje, import pliku płacowego ze składkami)
  • Obsługa finansowa benefitów pracowniczych (współpraca z księgowością i Koordynatorem Biura w zakresie poprawności i kompletności danych do płac)
  • Przygotowywanie prezentacji/zestawień/raportów/analiz finansowych zgodnie z bieżącymi potrzebami
  • Współpraca z Liderem i pozostałymi pracownikami w celu poprawy jakości pracy.

Wymagania

  • Posiadasz wyższe wykształcenie w obszarze: finanse, rachunkowość, preferowane administracja
  • Możesz pochwalić się doświadczeniem min. 1 rok w obszarze finansów w środowisku międzynarodowym
  • Mile widziane doświadczenie min. 2 lata w obszarze finansów w Centrum Usług Wspólnych (SSC)
  • Znasz j. niemiecki na poziomie C1 oraz język angielski na poziomie C1 (preferowany, jednak znajomość języków na poziomie min. B2 konieczna)
  • Jesteś zaznajomiona/-y z system MS Office, Enova lub innymi programami jak SAP
  • Masz silne umiejętności analityczne; jesteś pewna/y siebie w rozmowach biznesowych,
  • Optymalnie jak posiadasz znajomość przepisów dot. księgowości i wystawiania faktur oraz biegłą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,

Charakteryzuje Cię:

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy .
  • Umiejętność pracy zespole
  • Dobre umiejętności analityczne
  • Komunikatywność
  • Dbałość o poufność informacji
  • Samodzielność/Skrupulatność

to śmiało APLIKUJ do nas! Chcemy zaprosić właśnie CIEBIE do zespołu Naszego Klienta!

 

* Jeśli znasz j. niemiecki na poziomie B2, a j. angielski na poziomie B2 nie przejmuj się, nauczymy Cię!

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
  • pracę w środowisku międzynarodowym
  • nasz Klient wie, że elastyczny czas pracy jest dla Ciebie ważny, dlatego u naszego Klienta wszyscy pracownicy mają możliwość pracy zdalnej
  • dzień Twoich urodzin spędzisz tak jak chcesz, bo u naszego Klienta jest to dodatkowy dzień wolny
  • u naszego Klienta możesz skorzystać z pakietu opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, a ponadto masz możliwość zadbania o kondycję fizyczną, bo dla niego ważne jest zdrowie i dobrostan pracownika
  • szkolenia, w tym możliwość nauki języka obcego (ang. lub niem.)
  • możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji swoich pomysłów
  • współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji, która dąży do bycia niezależnym i rozpoznawalnym na rynku dostawcą procesów
  • wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę

Jeszcze jedna ważna kwestia - w firmie Naszego Klienta jest przyzwolenie na gorszy dzień (każdemu się może przytrafić), jednak Klient stara się pozytywnie podchodzić do rozwiązywania codziennych problemów, dlatego bardzo ważna dla niego jest Twoja osobowość i Twoje nastawienie. Firma naszego Klienta chce ciągle się doskonalić i rozwijać, dlatego szuka osób potrafiących zainspirować innych, zmotywowanych do zmagań z wyzwaniami dnia codziennego, ceniących pracę w atmosferze współpracy, wzajemnego szacunku i gry zespołowej.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ

    Specjalista ds. finansowo-księgowych

    mazowieckie

    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: dekretowanie i terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami księgowanie wydatków, kosztów oraz miesięczne uzgadnianie kont w tym zakresie przygotowywanie przelewów bankowych i...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • STRABAG PFS

    Specjalista ds. finansowych

    łódzkie

    Zadania: ewidencja sprzedaży usług ( faktury VAT, noty korygujące, faktury korygujące, noty odsetkowe) weryfikacja dokumentów finansowych pod względem formalno– rachunkowym kontakt z klientami, wyjaśnianie niezgodności, potwierdzanie sald, kompensaty,...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły