Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych
Miejsce pracy: Warszawa
- wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności,
- ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach,
- bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami,
- prowadzenie rozliczeń finansowych z kontrahentami oraz weryfikacja zapisów umownych dotyczących kwestii finansowo-ekonomicznych kontraktu,
- udział w finansowym zamknięciu miesiąca i roku,
- współpraca z wyznaczonymi osobami z poszczególnych działów celem ewidencji comiesięcznych przerobów kontrahentów,
- kontrolowanie i weryfikowanie zabezpieczeń finansowych składanych przez kontrahentów (np. gwarancje bankowe),
- współtworzenie i aktualizacja harmonogramów finansowych.
- wykształcenie wyższe, preferowane o profilu finansowo-ekonomicznym,
- 2 lata doświadczenia na analogicznych stanowiskach,
- wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej,
- znajomość przepisów podatkowych,
- mile widziane doświadczenie w branży budowlanej,
- dobra znajomość MS Excel,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność,
- dobra organizacja pracy.
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLANDS BEST EMPLOYERS 2022 , 2023, 2024,
- proces wdrożenia do firmy zainaugurowany przez dzień adaptacyjny w centrali w Warszawie,
- formę zatrudnienia: kolejno okres próbny, umowę na czas określony, umowę na czas nieokreślony,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy przy kolejnych projektach realizowanych przez firmę,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów oraz koordynatorów i kierowników zespołów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci),
- atmosferę budującą zaangażowanie – konkursy z nagrodami i inicjatywy wewnętrzne dla pracowników takie jak konkurs na zdjęcia z wakacji, konkurs na zdjęcia świątecznej dekoracji biura, konkursy ekologiczne, ponadto obchodzimy m.in. Dzień Budowlańca, Tydzień Bezpieczeństwa,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem – jesteśmy jednym założycieli i aktywnym członkiem Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych),
- możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez naszą firmę.
Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski, we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: ogólnego, przemysłowego, energetycznego, infrastrukturalnego oraz ochrony środowiska.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
W naszej działalności kierujemy się 3 wartościami, którymi są: BEZPIECZEŃSTWO, INNOWACYJNOŚĆ i ZESPÓŁ.
Pracownicy i ich bezpieczeństwo są dla nas najwyższym priorytetem, o czym świadczy m.in. nasza aktywność w Porozumieniu dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.
Naszą siłą jest wielopokoleniowy, doświadczony zespół, dzielący się wiedzą i budujący partnerskie relacje.