Specjalista ds. finansowych

  • Firma: MAKAX Sp. z o.o.
  • Lokalizacja: pomorskie
  • Data publikacji: 2021-05-11

   Celem Makax jest dostarczenie wysokiej jakości usług, odpowiadających potrzebom naszych partnerów branżowych, gwarantujących ich terminową realizację. W związku z tym dobrem nadrzędnym, którym się kierujemy jest zaufanie i zadowolenie partnera. Makax opiera swoje relacje biznesowe na partnerstwie, skupiając się na budowaniu relacji opartej na strategii win - win, poszukując rozwiązań, które dla wszystkich stron będą optymalne i zyskowne. Traktujemy wszystkich partnerów z jednakową starannością, życzliwością i kulturą osobistą, budując relacje oparte na obopólnej korzyści.


  Dzięki partnerskim relacjom z naszymi pracownikami i dostawcami oferujemy kompleksowe usługi podwykonawcze, które realizujemy z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska naturalnego i etyki, mając na względzie przede wszystkim satysfakcję i komfort użytkowników.


  Nasze doświadczenie wynika z zatrudniania najwyższej klasy fachowców branży żelbetowej. Zatrudnieni przez nas inżynierowie mogą pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem zdobywanym przy budowie obiektów mostowych i inżynieryjnych w kraju i za granicą, gwarantując najwyższą jakość prac wykonywanych przez MAKAX.

Specjalista ds. finansowych
Miejsce pracy: Sopot, Rekcin
Opis stanowiska:
  • wstępna weryfikacja dokumentów księgowych,
  • sprawdzanie faktur, raportów kasowych i rachunków pod względem rachunkowym i kosztowym,
  • wprowadzanie i opisywanie dokumentów w programie księgowym Saldeo,
  • przygotowywanie dokumentacji do rozliczania budów,
  • rozliczanie i bieżąca współpraca z kontrahentami,
  • ścisła współpraca z innymi działami w Spółce,
  • sporządzanie zestawień oraz raportów na potrzeby Spółki,
  • wsparcie bieżącej pracy działu księgowości.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub policealne (rachunkowość, finanse, ekonomia),
  • praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE,
  • podstawowa umiejętność poruszania się w przepisach podatkowych (CIT, PIT, VAT) i ustawie o rachunkowości,
  • sumienność, dokładność, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć poszerzania wiedzy.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
  • zapewnienie niezbędnych akcesoriów i sprzętu na stanowisku pracy,
  • pracę pełną wyzwań w prężnie rozwijającej się firmie,
  • możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ