Specjalista ds. Kontaktu z Wierzycielami

  • Firma: CERTO Kancelaria Prawna
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2021-07-14

Ogłoszenie numer: 5040270, z dnia 2021-07-14

CERTO Kancelaria Prawna, M. Janowicz-Stradomska i Wspólnicy Spółka komandytowa jest prężnie rozwijającą się firmą, która rozpoczęła swoją działalność w połowie 2010 r.

Specjalista ds. Kontaktu z Wierzycielami

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa i czynności administracyjne;
  • Wykonywanie rozmów telefonicznych;
  • Przygotowanie oraz archiwizowanie dokumentacji Klientów Kancelarii;
  • Kontakt z wierzycielami Klientów Kancelarii;
  • Monitorowanie zobowiązań Klientów Kancelarii;
  • Inne zadania wynikające z bieżącej sytuacji.

Wymagania

  • Komunikatywność;
  • Umiejętność elokwentnego wysławiania się w mowie i na piśmie;
  • Odporność na stres;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
  • Zaangażowanie w powierzone obowiązki;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w obszarze windykacji (mile widziane).

Oferujemy

  • Szkolenia przygotowujące do rozpoczęcia zadań;
  • Umowę cywilnoprawną;
  • Wynagrodzenie w rozliczeniu godzinowym;
  • System prowizyjny;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w nowoczesnym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • PKO Bank Polski S.A.

    Specjalista ds. Monitoringu Telefonicznego

    pomorskie

    Na co dzień w naszym zespole: aktywnie działasz w procesie odzyskiwania należności na drodze polubownej poprzez telefoniczny kontakt z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania, monitorujesz terminowość spłaty zadłużenia klientów, w...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • Eagle Recruitment

    Specjalista ds. należności (tel. obsługa klientów)

    dolnośląskie

    Stawka brutto: 4000 - 5000 zł brutto Forma zatrudnienia: Umowa o Pracę Przyszły zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności, (ustalenie przyczyn powstania zaległości oraz prowadzenie negocjacji na etapie...

    Data dodania: 2021-08-02

    poznaj szczegóły