Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Firma: Pekao Direct Sp. z o.o.
  • Lokalizacja: małopolskie
  • Data publikacji: 2022-05-16
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Czy wiesz, że:

Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce.

U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie i otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania.

 

Jeżeli lubisz rozmawiać i pomagać innym, dołącz do nas!

 

Nieważne na jakim etapie kariery zawodowej jesteś. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw!


Zostań naszym Specjalistą ds. obsługi klienta



W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
  • Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych
  • Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24
  • Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów
  • Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku
  • Sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Tworzeniu pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
Oczekiwania:
  • Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
  • Relacyjność, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy
  • Zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Z naszej strony możesz liczyć na:
  • Niesamowitą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dofinansowanie do urlopu
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Nagrody za sprzedaż
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Elavon

    Specjalista ds. chargeback z językiem hiszpańskim

    mazowieckie

    Twoje obowiązki: Pełnienie roli doradcy w procesie reklamacji typu chargeback; Mailowy kontakt z klientami; Dbanie o relacje z klientami we wszystkich sektorach rynku UE, w tym w liniach lotniczych i hotelach; Współpraca z innymi działami firmy i ekspertami w...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Playbook Engineering

    Customer Operations Representative

    małopolskie

    Job Description The Customer Operations Team is responsible for analyzing and assisting with client requests. Customer Operations Team is also managing all user accounts and actions from a compliance viewpoint via various tools and systems. We’re looking for...

    Data dodania: 2022-05-24

    poznaj szczegóły
  • COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Client Support and Payments Specialist with German

    pomorskie

    Scope of duties: Manage and communicate with high-end client partners on a regular basis. Provide wide-range support regarding the incentive programs to client partners via mail. Respond and resolve queries from partners and subsidiaries regarding incentive...

    Data dodania: 2022-05-22

    poznaj szczegóły