Specjalista ds. obsługi klienta

  • Firma: Klient portalu Praca.pl
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2025-04-26

Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
  • Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
  • Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
  • Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
  • Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność i umiejętność analizy danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)

Oferujemy

  • System premiowy za wyniki i zaangażowanie
  • Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
  • Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
  • Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
  • Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    małopolskie

    Zakres obowiązków: Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy). Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych. Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje...

    Data dodania: 2025-04-22

    poznaj szczegóły