Specjalista ds. obsługi Klienta

  • Firma: mFinanse S.A.
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2021-11-30
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
Specjalista ds. obsługi Klienta
miejsce pracy: Ciechanów, Legionowo, Marki, Ostrołęka, Otwock, Warszawa, Wołomin, Ząbki , Nr ref.: SOK_11/2021
Obowiązki:
  • aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,
  • udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym
  • realizacja planów sprzedażowych
  • obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsług
Nasze wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w bankowości)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do działania
  • umiejętność budowania relacji w zespole i z klientami
  • samodzielność w realizacji zadań i chęć rozwoju
  • min. średnie wykształcenie oraz praktyczna znajomość MS Office
Co oferujemy
  • stały dostęp do aktualnego portfela klientów firmy
  • 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
  • wsparcie w pozyskiwaniu klienta
  • mentoring menedżera i doświadczonych trenerów
  • w okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku)
  • po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2021 r. wynosi 40 pln/h średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku )
  • współpraca w młodym i dynamicznym zespole,
  • elastyczny czas realizacji zadań
  • realna możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy (55% naszych menadżerów zaczynało swoją karierę na stanowisku Opiekuna klienta),
  • cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje
  • zniżki na produkty i usługi ofertowane przez Grupę mBank (kredyty hipoteczne, gotówkowe, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, zakup samochodu, prestiżowe konto indywidualne),
  • kartę multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • dodatkowe świadczenia socjalne
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

    Trade Finance Customer Officer

    łódzkie

    Would you like to develop in the Trade Finance area? We are now looking for a Trade Finance Customer Officer to handle Trade Finance Collections. In Nordea, we’re harnessing the power of technology to reinvent the future of banking. A tech revolution is underway...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Pekao Direct Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    małopolskie

    Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24 Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku Zachęcaniu klientów do...

    Data dodania: 2021-12-03

    poznaj szczegóły
  • Pekao Direct Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    łódzkie

    Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24 Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku Zachęcaniu klientów do...

    Data dodania: 2021-12-03

    poznaj szczegóły