Specjalista ds. obsługi klienta

  • Firma: PKO Bank Polski
  • Lokalizacja: wielkopolskie
  • Data publikacji: 2022-06-11
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta

na czas określony

(Poznań)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zajmujesz się opieką posprzedażową Klientów z Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Bankowości Międzynarodowej w ramach przypisanego portfela,
  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
  • pozyskujesz od Klientów dokumentację i informację na potrzeby realizowanych zadań,
  • prowadzisz czynności reklamacyjne,
  • sporządzasz dokumenty na życzenie Klienta.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i polskim,
  • masz doświadczenie w pracy z Klientem lub w obszarze bankowości,
  • masz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
  • potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
  • jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze zorganizowaną,
  • znasz obsługę komputera na dobrym poziomie, w tym pakiet MS Office,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów CRM oraz certyfikacja MIFID.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Expander Advisors Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    mazowieckie

    Warto osiągać sukcesy z nami: Expander to nr 1 na rynku kredytów hipotecznych wśród pośredników finansowych Co 5. kredyt hipoteczny w Polsce uruchamiany jest za naszym pośrednictwem Jesteśmy na rynku 21 lat Oferujemy obsługę hipoteczną najwyższej...

    Data dodania: dzisiaj

    poznaj szczegóły
  • COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Client Support and Payments Specialist with Spanish

    pomorskie

    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Warsaw. With the capacity to support...

    Data dodania: 2022-06-23

    poznaj szczegóły
  • COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

    Client Support and Payments Specialist with German

    pomorskie

    Scope of duties: Manage and communicate with high-end client partners on a regular basis. Provide wide-range support regarding the incentive programs to client partners via mail. Respond and resolve queries from partners and subsidiaries regarding incentive...

    Data dodania: 2022-06-21

    poznaj szczegóły