Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności:
obsługujesz reklamacje
podejmujesz decyzje finansowe
zgłaszasz nieprawidłowości.
Twój zespół
Jesteśmy zespołem zajmującym się rozpatrywaniem reklamacji, w ramach czego analizujemy zgłoszenia Klientów, weryfikujemy dane w systemach operacyjnym, podejmujemy decyzje finansowe, udzielamy odpowiedzi. Identyfikujemy również błędy stwierdzone w wyniku analizy reklamacji.
Twoje doświadczenie i umiejętności
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
sumiennie i odpowiedzialnie realizujesz zadania
potrafisz formułować pisma jasne w odbiorze dla czytelnika
masz zdolności komunikacyjne
lubisz pracę zespołową
potrafisz organizować swój czas
swobodnie czujesz się w kontakcie telefonicznym z klientem
mile widziana znajomość produktów, procesów i systemów bankowych.
W zamian oferujemy:
Karta Multisport
Opieka medyczna
System szkoleń i programów rozwojowych
Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści