KLUCZOWE ZADANIA NA TYM STANOWISKU:
1. Analiza projektów oraz pozyskiwanie dotacji i funduszy:
- Analiza projektów i inwestycji prowadzonych w firmie pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania;
- Proponowanie rozwiązań w zakresie optymalizacji projektów i inwestycji pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania;
- Monitoring dostępności funduszy i źródeł finansowania (fundusze: unijne, regionalne, krajowe, norweskie; projekty B+R);
2. Koordynacja Finansowo-Rozliczeniowa:
- Przygotowanie i koordynowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie wraz z dokumentacją towarzyszącą;
- Opracowywanie niezbędnych dokumentów projektowych, raportów, sprawozdań;
- Koordynacja procesu składania wniosków, ewentualnych negocjacji i podpisywania umów;
- Kontakty z instytucjami publicznymi w zakresie konsultacji, ustaleń i pozyskiwania informacji na etapie poprzedzającym przygotowanie wniosku o dofinansowanie;
- Weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu;
- Rozliczanie projektów, sporządzanie raportów, sprawozdań oraz analiza działań;
- Przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów.