Specjalista ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy

  • Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Lokalizacja: małopolskie
  • Data publikacji: 2022-06-17
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/22/4625
OBOWIĄZKI:

- kompletowanie informacji o klientach banku z publicznych źródeł oraz kontakt z opiekunami klientów w celu pozyskania potrzebnej dokumentacji AML zgodnej z obowiązującymi regulacjami prawnymi - weryfikacja i analiza dokumentacji pod kątem oceny ryzyka celem przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy - współpraca z innymi działami wewnątrz firmy na potrzeby procesu

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: preferowane kierunki inżynierskie. Doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy na stanowisku finansowym. Umiejętności:- umiejętność analitycznego myślenia i weryfikowania danych - weryfikacja na rozmowie kwalifikacyjnej , certyfikaty nie są wymagane; - rozwinięte kompetencje miękkie takie jak umiejętność pracy w grupie, myślenie twórcze i kreatywność, komunikatywność; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi; wysoka odporność na stres; sumienność - weryfikacja na rozmowie kwalifikacyjnej, wszelkie certyfikaty będą dodatkowym atutem , jednak nie są warunkiem koniecznym; Znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: B2, certyfikaty nie są wymagane, weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej. - umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym;

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • LeasingTeam Professional

    Pracownik Wsparcia Wydziału Rozliczeń Reasekuracyjnych

    mazowieckie

    Rozliczanie umów reasekuracyjnych: zatwierdzanie dokumentów, przygotowywanie zestawień, wystawianie rachunków, Prowadzenie korespondencji z reasekuratorami, monitorowanie płatności, Opracowywanie i analiza danych na potrzeby reasekuratorów, audytu, nadzoru,...

    Data dodania: 2022-06-24

    poznaj szczegóły