Specjalista ds. Wsparcia Klienta Indywidualnego

  • Firma: PKO Bank Polski
  • Lokalizacja: podlaskie
  • Data publikacji: 2023-05-30
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Indywidualnego
Regionalny Oddział Detaliczny w Białymstoku

(Białystok, 1000-Lecia Państwa Polskiego 6)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • inicjujesz i wdrażasz działania mające na celu maksymalizację wyników biznesowych i wysoką jakość obsługi klienta,
  • współpracujesz z właściwymi merytorycznie jednostkami Banku w zakresie realizowanych zadań,
  • analizujesz problemy w funkcjonowaniu rozwiązań dot. sprzedaży produktów i obsługi klientów oraz inicjujesz działania naprawcze,
  • świadczysz pomoc merytoryczną w zakresie rozwiązywania bieżących problemów związanych z obsługą klientów i sprzedażą produktów w agencjach,
  • wspierasz dyrektorów ds. sprzedaży przy wdrażaniu produktów, narzędzi i inicjatyw sprzedażowych w regionie,
  • uczestniczysz w kształtowaniu sieci agencyjnej, w tym w szczególności w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do nawiązania współpracy i funkcjonowania agencji,
  • wspierasz agentów w zakresie zgłaszanych problemów dotyczących wzajemnej współpracy, współpracy z oddziałami.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w biznesie KP, w tym w zakresie operacji i obsługi kasowo-skarbcowej,
  • swobodnie poruszasz się w ramach przepisów sektora bankowego,
  • potrafisz rozpoznawać potrzeby klientów wewnętrznych oraz budować z nimi relacje,
  • posiadasz predyspozycje w zakresie prowadzenia warsztatów,
  • posiadasz umiejętność przekazywania i dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • potrafisz analizować otoczenie biznesowe, wyciągać wnioski i podejmować na ich podstawie działania.
  • posiadasz prawo jazdy kategorii B.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • BNP PARIBAS LEASE GROUP SP. Z O.O.

    Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży CFS

    wielkopolskie

    Jako Specjalista-/ka ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie w działaniach o charakterze handlowym i administracyjnym pracujących w terenie Regionalnych Kierowników Sprzedaży CFS, nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnej, długotrwałej...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • GRUPA PZU

    Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    pomorskie

    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji Zapewnienie terminowego i jakościowego...

    Data dodania: 2023-06-01

    poznaj szczegóły