Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie!
- prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum
- przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego
- prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie dotyczącym ww. umów
- bieżący nadzór nad realizacją umów z zakresu zadań realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny
- przygotowywanie wniosków zakupowych dotyczących ww. umów
- sporządzanie informacji, sprawozdań o stanie majątku i czynnościach związanych z jego utrzymaniem
- koordynacja raportów składanych do Warszawskiej Grupy Zakupowej i innych z zakresu Energii Elektrycznej i Energii Cieplnej
- prowadzenie rejestru wyposażenia Muzeum, w tym środków trwałych (w porozumieniu z Działem Finansów i Księgowości)
- opisywanie faktur za dostawy, wynajem ubezpieczenia oraz inne usługi realizowane z budżetu Działu Administracyjno-Technicznego
- sporadyczne w sytuacjach nadzwyczajnych (tylko i wyłącznie na wyraźne polecenie przełożonego) zgłaszanie usterek, awarii serwisom technicznym