Specjalista / Specjalistka ds. ds. ubezpieczeń i spraw majątkowych

  • Firma: Politechnika Wrocławska
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Data publikacji: 2024-02-02

Dział zarządzania Majątkiem Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. ds. ubezpieczeń i spraw majątkowych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SP/DZM/113/2023
Opis stanowiska:

Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną spraw związanych z ubezpieczeniami oraz spraw dotyczących majątku Uczelni, pozostających w gestii Dyrektora Administracyjnego.

Zadania:
  • przygotowanie postępowania wyłaniającego Towarzystwa Ubezpieczeniowe działające na rzecz Uczelni w trybie przepisów o zamówieniach publicznych,
  • obsługa zgłoszeń szkód, przygotowywanie dokumentacji dla Ubezpieczyciela, prowadzenie korespondencji z brokerem i ubezpieczycielami w imieniu Uczelni (również jako poszkodowanego),
  • dochodzenie należnego Uczelni ubezpieczenia od sprawcy szkody,
  • opiniowanie umów Uczelni w zakresie zgodności zapisów z zawartymi polisami ubezpieczeniowymi,
  • proponowanie rozwiązań ograniczających ryzyko i odpowiedzialność odszkodowawczą Uczelni w zakresie jej działalności,
  • udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży ruchomości i nieruchomości, najmu nieruchomości,
  • opracowywanie dokumentacji, informacji i raportów dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP, NIK i inne) w oparciu o obowiązujące na uczelni uregulowania.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, administracja, prawo),
  • dobra znajomość przepisów z zakresu: postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa ubezpieczeniowego, prawa cywilnego, gospodarki nieruchomościami,
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • biegła znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)
  • komunikatywność i nastawienie na współpracę,
  • otwartość na zmiany,
  • samodzielność,
  • wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
  • umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań w ramach powierzonych obowiązków w zależności od rodzaju i rangi problemu,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w zintegrowanych systemach informatycznych,
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność rozpoznawania i unifikacji procesów.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas, trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny,
  • preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
  • możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora,
  • Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa),
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska w procesie rekrutacji będzie przetwarzać dane osobowe a szczegółowe informacje o tym przetwarzaniu przedstawione zostały w formularzu rekrutacyjnym. Z informacjami tymi koniecznie należy się zapoznać przed zapisaniem swoich danych i przed udostępnieniem ich Uczelni. W przypadku złożenia CV z pominięciem formularza rejestracyjnego Kandydat powinien potwierdzić że miał możliwość zapoznania się z przedstawionymi mu w formularzu rekrutacyjnym informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Polskie Koleje Państwowe S.A.

    Specjalista / Specjalistka w Wydziale Umów

    mazowieckie

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych...

    Data dodania: 2024-02-20

    poznaj szczegóły
  • Urząd Dozoru Technicznego

    Referent ds. administracyjno-finansowych

    mazowieckie

    Kluczowe obowiązki: Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział. Administracyjne wsparcie pracowników technicznych. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Prowadzenie ewidencji Klientów UDT....

    Data dodania: 2024-02-05

    poznaj szczegóły