Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów Sekcji Wdrażania

  • Firma: Staff Partners
  • Lokalizacja: mazowieckie
  • Data publikacji: 2022-05-19

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów Sekcji Wdrażania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SPC/SW/2022x2
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Prowadzenie prac z zakresu Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (poddziałanie 3.1.5 Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4Stock, poddziałania 2.5 Programy Akceleracyjne):
    • weryfikacja i zatwierdzanie zmian do umów o dofinansowanie i sporządzanie aneksów i zmian do umów, przygotowanie wypowiedzeń umów,
    • prowadzenie od strony merytorycznej i finansowej wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami,
    • kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
    • przygotowywanie interpretacji i wyjaśnień dotyczących zakresu wdrażanego poddziałania,
    • współpraca z beneficjentami w tym:
    • organizacja i udział w spotkaniach dla wnioskodawców i beneficjentów/ grantobiorców,
    • bieżące wyjaśnianie zgłaszanych problemów związanych z wdrażaniem projektów.
  • Prowadzenie prac z zakresu instrumentów finansowych, w tym Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji, Działanie 3.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, funduszy pożyczkowych, poręczeniowych w ramach SPO WKP 1.2.
    • prowadzenie i monitorowanie umów pożyczki, w tym przyjmowanie i weryfikacja zabezpieczeń,  weryfikacja sprawozdań, rozliczania spłat pożyczki,
    • weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez pożyczkobiorców do umów pożyczki,
    • wypowiadanie umów i prowadzenie spraw związanych z windykacją należności,
    • weryfikacja i monitoring składanych sprawozdań funduszy, wprowadzanie zmian do regulaminów, monitoring umów.
Wymagania:
  • Wykształcenie: ukończone studia wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w branży finansowej lub obsłudze programów finansowanych z funduszy UE: min. 2 lata
  • Poziom znajomości zagadnień z zakresu finansów i bankowości, w tym udzielania pożyczek, oceny zdolności kredytowej, ryzyka kredytowego, analiza finansowa przedsiębiorstw – dobry

    lub

  • Poziom znajomości zagadnień z zakresu zasad funkcjonowania Funduszy Europejskich, Znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 - dobry
  • Poziom znajomości języka obcego - j. angielski co najmniej komunikatywny
  • Poziom obsługi programów komputerowych: MS Office bardzo dobry
Wymagania pożądane:
  • Wykształcenie: ukończone studia wyższe na wydziale ekonomii, prawa.
  • Doświadczenie zawodowe w branży finansowej: min. 5 lat

    lub

  • Doświadczenie zawodowe w pracy w IZ, IP lub IW Programy Operacyjne lub RPO, związanej z wdrażaniem lub rozliczaniem projektów: min. 3 lata
  • Poziom znajomości zagadnień z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zaawansowany.
  • Poziom znajomości Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 - zaawansowany.
  • Umiejętności analizy dokumentów o charakterze prawnym;
  • Poziom znajomości języka obcego: j. angielski zaawansowany
  • Poziom obsługi programów komputerowych: SL2024 - dobry
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
  • pracę w pełnym wymiarze godzin
  • szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania a także o możliwości wycofania zgody”.
APLIKUJ TERAZ

Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • Politechnika Wrocławska

    Samodzielny Referent w Kwesturze

    dolnośląskie

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z wykonywaniem dyspozycji przelewów krajowych i zagranicznych realizowanych przez Sekcję Rozliczeń Finansowych. Zakres obowiązków: realizacja przelewów krajowych i...

    Data dodania: 2022-05-25

    poznaj szczegóły
  • Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

    Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

    zachodniopomorskie

    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

    Data dodania: 2022-05-20

    poznaj szczegóły
  • Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

    Specjalista ds finansowo-administracyjno-biurowych

    opolskie

    nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,...

    Data dodania: 2022-05-20

    poznaj szczegóły