Specjalista

  • Firma: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze
  • Lokalizacja: lubuskie
  • Data publikacji: dzisiaj
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze
Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 156672

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
budynek nie jest dostosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami, posiada bariery architektoniczne (klatka schodowa, brak windy, schody). Ciągi komunikacyjne nie są przystosowane do szczególnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • koordynuje zadania związane z projektami unijnymi;
  • dokonuje weryfikacji wniosków o udzielenie dotacji celowej, sprawdza kosztorysy przedłożone do zatwierdzenia pod względem rachunkowym;
  • prowadzi sprawy dotyczące otwartych konkursów na realizację zadań publicznych;
  • rozlicza dotacje udzielone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
  • prowadzi wykaz udzielonych dotacji oraz dotacji udzielonych przez inne organy;
  • opracowuje projekty umów o przyznanie dotacji na zabytki oraz prowadzi ich rejestr;
  • opracowuje i przesyła do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz organów samorządowych informacje o dotacjach na zabytki przyznawanych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz zbiera informacje przekazywane przez inne organy o udzielonych dotacjach na zabytki;
  • prowadzi sprawy związane z remontami, naprawami i konserwacją budynku Urzędu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości lub rozliczania dotacji
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone kursy lub studia z zakresu rachunkowości, ekonomii, finansów, projektów unijnych, administracji lub pokrewne
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, kreatywność, komunikacja, współpraca


Te ogłoszenia mogą Cię zainteresować:

  • JTI GBS Poland sp. z o.o.

    Treasury Accounting Specialist

    mazowieckie

    Position: The Treasury Accounting Specialist plays a key role in ensuring the efficient operations of the Treasury Department. The role focuses on executing daily and month-end Treasury Accounting activities, maintaining accuracy in line with policies and JSOX...

    Data dodania: wczoraj

    poznaj szczegóły
  • Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu

    Referent

    opolskie

    Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań 1. Praca w siedzibie Urzędu. Pracownik wykonuje czynności o charakterze: statycznym -związane głównie z pracą przy biurku i komputerze (czynności są wykonywane w...

    Data dodania: 2025-10-09

    poznaj szczegóły
  • AKCES ncbr

    Specjalista ds. Finansowo-Administracyjnych

    mazowieckie

    Obowiązki: Kontrola i weryfikacja faktur (formalna, rachunkowa, merytoryczna). Obsługa płatności, zobowiązań, należności oraz współpraca przy windykacji. Monitorowanie realizacji planu rzeczowo–finansowego (Akces). Obsługa delegacji służbowych i...

    Data dodania: 2025-10-05

    poznaj szczegóły